2011. szeptember 23., péntek

Csecsemők készítése




Hozzávalók:
1 kg porcukorból készült fondant
((- elkészítését lásd a fondant készítés bejegyzésnél...(((
Ha elkészült a fondant, osszuk el,és színezzük meg őket ételfestékkel.
....))) én nem szoktam drága ételfestéket használni,kivéve a feketét mert azt nem lehet kapni a nagy áruházakban. AUCHAN -ban szoktam venni folyékonyt.,kétféle van mindkettő nagyon jó és bevált a fondant színezésénél,sötét-halvány színeket egyaránt lehet vele színezni,úgy hogy nem lágyítja meg a fondant-ot.
 Keresd a vaníliás cukornál a boltban.

Szükséges eszközök :

-  vékony sörtéjű ecset (megfelelő az iskolában használt vízfesték ecset is
( ezzel festjük a babák szemét-száját,fekete ételfestékkel--- de lehet használni ecset helyet fogpiszkálót is) kés, kicsi nyújtófa a pelenka készítéséhez- vágásához
szívószál a baba tipegőjére szúrunk vele gombokat ,fogpiszkáló a baba test és a fej rögzítéséhez,ez fontos!!
mert egyébként össze esik a fondant
Na és egy nagy adag kézügyesség.












































































!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Egy hónappal ezelőtt jó lett volna nekem ez a poszt, nem tudtam csecsemőket csinálni egy tortára, csak a fejük sikerült.Most majd tőled ellesem a technikát. Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Kedves marisz! örülök ha segítettem ,nem olyan nehéz biztosan megfogod tudni csinálni a piciket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...