2013. május 7., kedd

Riport a GlazurShop oldal szerkeztőjével


Egy pár napja Nagy Violetta a GLAZÚR  , Nincsen torta glazúr nélkül oldal szerkesztője felkért hogy egy kicsit mélyebben szeretné megismerni a Váncza-project rejtelmeit.

Nagyon szívesen válaszoltam a kérdéseire és Violetta el is készítette a riportot amit az oldalán olvashatok el ólam.







Részlet a riportból:


Váncza projekt:  Jámborné Budai Mónikával

Hol is kezdjem…
Életem első igazi riportja…

Kezdem az elején:-)

A neten való barangolásaim során rábukkantam Mónika tortás oldalára amibe beleszerettem:-) A tortákról egy másik riportban….
Kiderült, hogy nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint, hogy a Váncza -ezer éves alap darab a süteményes könyvek közül- könyvből minden nap megsüt egy süteményt.
Nem válogat, nincs kedvenc, egyszerűen megsüti.
Érdekes története van a blog indításának:-)
Idézek:
 “Jelet kaptam. Ezek közül a legkiemelkedőbb az volt, hogy ajándékba kaptam az eredeti Váncza-könyvet egy idegen, kéregető öreg nénitől amikor némi alamizsnát adtam. ”
Így kezdődött a nagyszerű történet.

Nézzünk be egy kicsit a kulisszák mögé…


A riport tovább olvasására kattintsatok át a GLAZÚR BLOGJÁRA, ahol végig olvasható a teljes riport.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...