2011. október 27., csütörtök

Karácsonyi-alma pántlikában

A reformkori konyha blogjáról tetszett meg ez a recept " Alma vajas tészta pántlikában "





Kicsit átgondolva készítettem el ( kísérleteztem a karácsonyi menühöz jól menne majd )
A receptbe belevittem egy kis karácsonyi fűszert,és a baracklekvárt narancslekvárral helyettesítettem.
Volt itthon fagyasztott leveles tésztám,a tészta helyett használtam.
Elkészítésén nem változtattam ugyan úgy próbáltam elkészíteni ahogy a  reformkori konyha :
Petra leírta.

Nagyon nagy sikere volt,ott a helye a karácsonyi vacsoránál.


Hozzávalók:
· 8 db közepes alma
- 1 csomag  fagyasztott leveles tészta
· 1 tojás kenéshez

Töltelék:
· 2 nagy alma
· 2 evőkanál cukor
·1 narancs reszelt héja
· 3 evőkanál narancslekvár
· ½ kávéskanál fahéj
- 1 teáskanál mézeskalács - fűszerkeverék
· kb. 0,5-1 dl víz

Elkészítését és az eredeti receptet itt találjátok :
 http://reformkorikonyha.blogspot.com/2011/10/alma-vajas-teszta-pantlikaban.html

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszett! Nagyon finomnak hangzik a változtatásokkal! :)))

    VálaszTörlés
  2. Petra! Nagyon ízlett a családnak,a te verziód is. Mivel azt is elkészítettem.
    De azért a tiéd az igazi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...