2011. december 28., szerda

Nagylányos kastélytorta

A lányom és a barátnője akit szintén Biankának hívnak,szülinapjukat ünneplik  közösen ma.

Nekik készült a torta,próbáltam saját ötletük alapján elkészíteni,a kívánságuk volt,a királylány szöktetés.
 Biankák!!! Boldog születésnapot kívánok ! 




Baloldalon a kislányom Bianka,jobb oldalon a barátnője Bianka.


Hozzávalók:
-2 db 24 szer 20-as téglalap alakú 4-4 tojásból készült ,vízes-piskóta
- glasuros-csokikrém
két adag fondant: - a torta bevonásához és a királylány,herceg elkészítéséhez

- 5 db tölcsér a tornyoknak
- barna cukor,a tölcsérek bevonásához.
Tölcsérek alját egy pillanatra vízbe mártottam,majd kisollóval óvatosan körbevágtam,így lett egyenes az alja.
ezután egy vizes ecsettel bekentem a tölcsért,és cukorba mártogattam.

A torta összeállítása képekben:















6 megjegyzés:

  1. De aranyosak ezek a figurák! Én is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves és szép torta!! Gratulálok! Biztos nagyon finom is!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse sokáig a lányodat! Az ő kastélytortája még jobban tetszik, mint az előző!

    VálaszTörlés
  4. :) Én lennék a másik Bianka. Nagyon köszönöm Móni néninek itt is. Nagyon finom volt, valóra tetszett váltani az álmom!!!! :) sokpuszi érte!

    VálaszTörlés
  5. Bianka!
    Megkaptam a csokit köszönöm.
    Ja... és azt kívánom hogy egy herceg váltsa valóra tovább az álmot!!
    ....de a herceg rendes szorgalmas család szerető legyen ám!!!!!!
    ÓÓÓ... és tudjon létrán mászni!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...