2012. január 27., péntek

Dzsungel-torta











Hozzávalók:
- 6 db tojásból készült vízespiskóta ,amit az utolsó fázisnál zöld ételfestékkel beszíneztem.
Téglalap alakú tepsiben sütöttem ki és három felé vágtam.
- glasuros - csokoládékrém

- kb: három adag fondant különböző színűre festve

- figurák elkészítését itt található
Először készítsük el a figurákat,fákat mert egy-két napig száradnia kell.

A betöltött tortánkat hűtőben pihentetjük egy éjszakát,hogy szépen betudjuk másnap burkolni a fondant-tal.
A többi fázist a burkolás után készítjük el és vizes ecsettel rögzítjük a tortára és a torta alátétre.


Készítési fázisfotók:














Örömmel linkelem utólag ide,hogy a torta NON PLUS ULTRA érmes lett!

http://bibimoni.blogspot.com/2012/03/non-plus-ultra-ermes-dzsungel-tortam.html

13 megjegyzés:

  1. Ez igen! Mi munka lehetett vele! :-)

    VálaszTörlés
  2. Csak nézek nagyokat! Nagyon ügyes vagy nagyon jó kézügyességed van! Ki kapta ezt a szuper tortát? Biztos nagy volt az öröme!

    VálaszTörlés
  3. Csodas, meses!Benevezek inasodnak!

    VálaszTörlés
  4. Ó, de aranyos torta lett! Édesek az állatkát, a fák meg nagyon-nagyon jók! Nem kis munka lehetett!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok!
    - A torta egy kisfiúnak készült a 3-éves szülinapjára,amit ma ünnepelnek.
    - Igen sokat dolgoztam rajta,hogy megfelelő legyen,de csak ma derül ki,hogy Flóriánnak mennyire fog tetszeni.
    Anyuka megígérte,hogy küld egy képet Flóriánról,majd be-csatolom a bejegyzésbe.

    Látogassatok vissza később is ha szeretnétek megnézni Flóri örömét!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ötletes torta, nagyon tetszik. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon pazar lett!!! Gyönyörű, gratulálok hozzá! Megjött a könyvről a postai értesítés, majd hétfőn megyek érte! :-) Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Marika!.. aranyos vagy:))

    teller-cake Zsuzsa!
    Köszönöm,remélem hasznosítani tudott a fáziskészítést,hisz annyira vártad a torta elkészülését.
    Örülök,hogy odaért a könyv,süss belőle finomakat:))

    VálaszTörlés
  9. Na!!! Ez nem minyon!!! :DDD
    Elájulok! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Iszonyat jó ez a torta! Egy álom! :)

    Megkérdezhetem, hogy a figurákat mivel rögzítetted a tortára, illetve a darabokat egymáshoz?

    VálaszTörlés
  11. Kedves Névtelen!
    ( remélem elárulod a neved?)

    Köszönöm szépen!

    A kisebb állatokba( oroszlán,majom,elefánt) csak a fej és a törzs összerakásánál fogpiszkálót használtam,hogy ne essenek szét. De ha nem vagy elég gyakorlott akkor a kezét is így lehet illeszteni. De mindig minden darab összerakásánál vizes ecsettel kell lekenni a fondant az illesztéseknél.

    A fáknál először a törzset formáztam meg,szúrtam bele hurkapálcát,úgy hogy kilógjon és egy napig hagytam fektetve porcukros tálcán száradni.
    Másnap a pálcás végét egy habszivacsba szúrtam így meg áll és ellehet készíteni a fák koronáját. Szintén mindent vizes ecsettel ragasztunk egymáshoz.

    A leveleket egyenként készítettem,kicsit vastagabbra,mert ebbe is szúrni kell fogpiszkálót,szintén hogy kilógjon.
    Ahogy elkészültek folyamatosan szurkáltam a habszivacsba.
    A zsiráfba is hurkapálcát szúrtam a lábába a nyakába és így rögzítettem a testhez.
    A torta összerakásánál látható a fák levelek fel vannak szúrva a habszivacsra így száradtak.
    Hurkapálcával lettek beszúrva a tortába is,de a tortát is a minden darabot vizes ecsettel le kell kenni hogy odaragadjanak. Az állatok alját is.
    A torta alátétet is le kell kenni vízzel,így ragadtak oda békák a tó,stb.

    Szuperül odaragadnak,a szeleteléskor szólni kell mibe van fogpiszkáló,mert ha netán megeszik a gyerekek előtte ki kell venni!!!
    Lehet használni még spagetti szálat is csak az nagyon nehezen lehet el távolítani!

    Remélem érthetően magyaráztam,ha valami nem tiszta inkább kérdezz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...