2012. március 25., vasárnap

Forró csokoládéporral készült, palacsinta-tészta

Sokféleképpen szoktam variálni a palacsinta-tészta elkészítését,és mivel az előző palacsinta-tésztámnak nagy a nézettsége, ezért gondoltam megosztom veletek majd a többit is.
Elég gyakori nálunk a palacsinta mert a lányom nagyon szereti.
Most egy forró csokoládéporral készült tésztát szeretnék veletek megosztani.

Hozzávalók: az alap Palacsinta-tésztám hozzávalói + a továbbiak:
- 4 dkg forró csokoládépor  -de kakaóporral vagy kapucsínó porral is szoktam készíteni
- 4  dkg finom liszt
- 4 dkg porcukor
- 2  dkg olv. vaj
- 4 evk. tej
 - csapot kávéskanál sütőpor

Elkészítése:
- Először összekeverem a palacsinta-tészta hozzávalóit.
- Utána külön a többi hozzávalót,majd összekeverem a kettőt.
- Ha kész, máris lehet sütni,az elsőnél beolajozom a palacsinta sütőt,de a többinél már nem kell!
Rendkívül vékony palacsintákat lehet belőlük sütni,amit én túró töltelékkel töltöttem most meg.

10 megjegyzés:

  1. Jó ötlet:) Mutatós is nagyon a túrós töltelékkel.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik! A tészát nem szoktam variálni, csak esetleg reszelt almával, de milyen jó ötlet, annyi variáció van! Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
  3. Mennyi mindent készítettél! Nyami! Rég jártam itt, most végre megnézlek! :)

    VálaszTörlés
  4. Mekkora ötlet! Küldhetnél egy darabkát belőle... :-)

    VálaszTörlés
  5. Szuper ötlet, de jót találtál ki!! A képek önmagukért beszélnek... hú, de megenném. :)

    VálaszTörlés
  6. Úúú, ez nagyon fincsi lehet! :)

    VálaszTörlés
  7. Teller-cake, Gabriella, tejszínhab!
    Óóóóó... de aranyosak vagytok,ezért már küldöm is nektek virtuálisan.
    Remélem odaér!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...