2012. március 6., kedd

NON PLUS ULTRA érmes a Dzsungel tortám

Tegnap este  megvoltak már az eredmények,amit a
Torta díszítés alapjai hirdetett meg.
Biztos emlékeztek itt kellet lájkolni a facebookon.
A facebookon nem én értem el a legmagasabb szavazatot,gondoltam majd a szakmai zsűri díjazásnál hátha szerencsém lesz. Végül meg volt az eredmény hirdetés és nem láttam a tortámat az érmesek között.
... hát mit-mondjak egy kicsit elkeseredtem és  nem értettem,hogy vajon mi lehetett a hiba.
Ma viszont bekapcsoltam a gépet és látom a tortám benne van a NON PLUS ULTRA díjasok között.
Ami azt jelenti, hogy az összes torták közül hét torta kapott maximális pontot,amit külön díjjal jutalmaztak.
Nagyon örülök,mert ez valahol egy elismerés.


A TORTA FÁZISFOTÓIT ITT nézhetitek meg!!

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy sorban jönnek az elismerések megérdemled!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Móni! Ez a torta tényleg fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok szívből én is, ez a szuper torta csakis max. pontot érdemel!!! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok !
    Örülök,hogy velem örültök,köszönöm a kedves megjegyzéseket is:))

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Nagyon megérdemelte a tortád az elismerést! A like-olásnál is már teljesen "oda-voltam" a tortádért, nagyon gyönyörű és látszik, hogy rengeteg munkád van benne!
    Örülök az örömödnek :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a díjhoz!
    Nagyon tetszenek a figurás tortáid, már nem is tudom hányadszor mondom ezt... (talán mindig, ha ide jövök Hozzád) :-)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Mónika!Nagyon aranyos a torta! Veled örülök a díjadnak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...