2012. március 8., csütörtök

Sütőtökös Amerikai- palacsinta

Hozzávalók:
 2 dl. liszt
2 tk sütőpor
½ tk őrölt fahéj
¼ tk őrölt gyömbér
1/8-1/8 tk őrölt szegfűszeg és szerecsendió
2 ek barna-cukor
1 és ¼ csésze tej
 2 dl megsütött és pépesített tök
2 tojás
5 dkg vaj

Vaníliás tejszínfagylalt elkészítése

Elkészítés:
A lisztet keverjük össze a sütőporral és a fűszerekkel.
A tököt pépesítsük (elég villával is).
A tojást keverjük ki a cukorral, a vajjal, a tökkel krémesre.
Adjuk hozzá a lisztes keveréket, és a tejet is.
Egy fakanállal vagy kézi habverővel dolgozzuk ki a tésztát simára.
Egy sűrű, gofri állagú tésztát kapunk, amit 30 percig pihentessük
Vékonyan olajozott teflon felületen egyenként süssük ki a korongokat.
A palacsinták méretétől függően 10-12 palacsinta készíthető belőle.
Vanília fagylalttal tálaljuk.

6 megjegyzés:

  1. Guszta! Nagyon finom lehet így a fagyival!

    VálaszTörlés
  2. A sütőtökös sütiket nagyon megszerettem, szerintem a palacsinta is isteni lehet vele.A fagyi meg nagyon passzol hozzá:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Móni!

    Köszönöm, hogy olvasóm lettél! Ezúton jelzem, hogy díjat továbbítottam neked a blogomon. Nagyon irigylem a fondant-okat, ilyet én soha nem tudnék készíteni, és a sajtos tallért is nagyon megkívántam, már régóta igyekszem beszerezni tallérsütőt.
    Köszönöm, hogy szóltál, igyekeztem is javítani a korábbi bakikat. :)
    Margaretta

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok oda a sütőtökért, de krémlevesként megeszem és ez sem néz ki rosszul! :-)

    VálaszTörlés
  5. Éva , Kati, trollanyu, teller-cake!

    Köszönöm,bátorítanálak titeket,hogy próbáljátok ki. Ízre sokkal finomabb mint ahogyan ki néz!

    Margeretta!
    Üdvözöllek nálam,és köszönöm a díjat. Kedves vagy,hogy rám gondoltál.
    Olyan szó meg nincs,hogy soha!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...