2012. március 5., hétfő

Webcukrász versenyen részt vett tortám


 Most először beküldtem egy tortát a webcukrász versenyenre , Velencei karnevál témát választottam a tortám elkészítésénél,amit oklevéllel jutalmazott a zsűri. A 42-es sorszám az enyém.
Gondoltam ha nem is lett érmes a tortám azért megmutatom nektek.
Kézzel készítettem a fejet és ételfestékkel festettem ki,lehet,hogy túl egyszerű témát választottam,mert nagyon sok gyönyörűen kidolgozott torták voltak a versenyben.
De nem csüggedek majd legközelebb,megígérem sokkal jobbat próbálok majd készíteni!
Íme a torta:






16 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! Nagyon szép lett ez is mint a többi amit eddig láttam! Amire szavazni kellett az hogy áll?

    VálaszTörlés
  2. Csak gratulálni tudok hozzá, szerintem nagyon szép lett, gyönyörűek a színek rajta! Igazi "bibimonis" alkotás! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Éva!
    A szavazóson nem én nyertem a közönség díjat, 3000-felett kapott egy farmos torta,az enyémek 670-560 szavazatot kapott. Úgy gondolom,hogy szép szavazat arány úgy hogy faccebookom nincs. De a szakmai zsűrizés ami fontosabb értékelés a napokban lesz,majd beszámolok:))

    VálaszTörlés
  4. Teller-cake!
    Aranyos vagy,köszi!
    A festésről nem készítettem fázisfotókat,nem volt rá időm.

    VálaszTörlés
  5. Igazán elegáns torta, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép torta, a festés fantasztikus! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű az alkotásod!!! Már a verseny közben is néztem...... Én is maszkosat küldtem be (de az nem lett ilyen szép...), majd a napokban felrakom...

    VálaszTörlés
  8. Köszi Szilvi,majd megnézem a tiédet is:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép és igazi velencei hangulatú torta! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok ehhez a díjadhoz is! :-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép, olyan mint egy igazi velencei maszk :)

    VálaszTörlés
  12. Mónika! Ez a maszk torta nagyon-nagyon jó! Több hasonlót láttam ezért merem mondani, hogy a tiédnek jók az arányai, a színei, az összhangja!
    Csodálom, hogy csak okleveles lett.

    VálaszTörlés
  13. Tejszínhab , Marisz!
    Köszönöm nektek de jövőre sokkal jobbat kell csinálnom. Sajnos a verseny kiírást a legutolsó pillanatban tudtam meg,ezért 2-óra alatt készült el,hát látszik is.
    Képzeljétek a lányom már amikor elkészült akkor azt mondta ... Anya! ez nem nyerő!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...