2012. április 30., hétfő

Csipkerózsika készítése

Egy vagy két hónappal ezelőtt rendeltem a Deszert Mestertől egy ember formázó szettet.
Akkor azt gondoltam,hogy milyen gyorsan könnyen fogok szép figurákat készíteni vele.
Be kell vallanom tévedtem ,mert egyszerűnek látszik,de higgyétek el nem az.
Amikor megérkezett,lelkesen elkezdtem vele dolgozni,órák teltek el és nem haladtam semmire.
Nagy nehezen elkészítettem egy Bell hercegnőt,amivel már 5 óra munka után
ki is egyeztem.
Szokás szerint elkezdtem összepakolni a konyhában ,és egy rossz mozdulat folytán,elejtettem.
Gondolhatjátok mit éreztem,ennyi rá szánt idő után,és még fényképezni
sem fényképeztem le.
Na akkor eldöntöttem,akár milyen drága volt a forma abbahagyom.

Gondoltam itt a hosszú hétvége újból meg próbálkozom.
Nem tudom mikor lesz tökéletes,most is két óra alatt készültem el vele,és még mindig van rajta mit csiszolni.
remélem valamenyire azért felismerhető?


Hozzávalók:  Egy adag Fondant különbözőre színezve .

Hercegnőt egy tervező tortán mutatom be nektek,amit nagyon régen gipszből öntöttem ki és bevontam cukormázzal. Mivel én általában előre készítem el a figurákat-virágokat,ezen szoktam megtervezni ,hogy mennyi virágokra lesz szükségem,vagy mekkora figura mutat majd az igazi tortákon.
Nagyon jó mert előre lehet nagyjából látni,hogy majd milyen lesz a torta.

Fázisfotók:













12 megjegyzés:

  1. Na ez az amihez nekem biztos nem lenne türelmem, ezért csodállak titeket tortásokat:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon ügyes vagy! Nekem sem lenne hozzá türelmem:)

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép, igazi művészet! Nekem sajnos nincsen ilyen kézügyességem, diszítésben elég béna vagyok, meg gyakorlatom sincs. De szerencsére tudom csodálni a műveket:))

    VálaszTörlés
  4. Kati, Erika, Emi !
    Kedvesek vagytok köszönöm:))

    VálaszTörlés
  5. Nahát, ez a figura készítés kész művészet! Nagyon ügyes vagy, gyönyörűséges lett, biztosan nagy sikere lesz! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem tutira felismerik, mert fantasztikusan ügyes vagy!!! :-))) Az én lányom felismerte!!

    VálaszTörlés
  7. Ki mondta, hogy egyszerűnek látszik??!! Nagyon ügyes munka!

    VálaszTörlés
  8. teller-cake!
    Köszönöm és örülök,hogy a kislányod felismerte.Ez a legnagyobb elismerés:))

    Anazar!
    Én gondoltam,hogy nem annyira jól síkerült,de örülök,hogy megerősítettetek benne,hogy még is csak jó.
    Köszönöm:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! Nekem csak fej formázóm van, de szenvedek vele épp eleget, mert állandóan beleragad a fondant, ha meg becukrozom, akkor nem látszanak rajta az apró vonások... szóval átérzem a helyzeted, de akkor is nagyon klassz lett :)

    VálaszTörlés
  10. Tejszínhab!
    Köszi,én be szoktan kenni nagyon pici olajjal a formát és akkor szépen ki jön.
    Nekem egyben van a fej a felső testtel és ha kiszárítom akkor nem tudom rá illeszteni a karokat,ha meg puhán hagyom akkor meg ellőre borul törzs és a fej.
    Egyszóval szétesik, erre kellene valami jó kis megoldás,de majd egyszer csak rájövök,hogy hogyis csinálják a profik!

    VálaszTörlés
  11. Mindig elcsodálkozom a gyönyörű tortáidon, hogy van neked türelmed ilyen szépséges dolgokat készíteni?? Olyan ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...