2012. április 9., hétfő

Húsvéti Töltött Kenyér




A kenyér tészta recept, Lenka blogjáról való.
Hozzávalók:
 - a kenyérhez:
350 ml langyos tej
1 csapott teáskanál kristálycukor
 3 dkg friss élesztő
60 dkg kenyérliszt
2 teáskanál só
1 evőkanál olaj
1 teáskanál citromlé
1 tojás.

Töltelék: Ízlés szerint-főt tojás,-sonka,-sajt,-petrezselyemzöld

Elkészítése:
Szokásomhoz híven,a kenyérgépbe pakoltam a hozzávalókat és hagytam hogy
jól kidagasztja,majd duplájára kelesztettem.
Közben a sonkát felszeleteltem és majdnem puhára főztem.
A tojásokat is keményre főztem,a sajtot lereszeltem és félre raktam őket.
Amikor megkelt a tésztám,ketté osztottam és kinyújtottam őket téglalapalakúra,
majd ráhalmoztam a tölteléket és feltekertem. Ismét kelesztettem kb 35 percig letakarva.
Végül előmelegített sütőben,tetejét tojássárgájával lekenve készre sütöttem.

Készítési fázis fotók:



4 megjegyzés:

  1. De jó, így minden benne van, csak egy szelet kenyeret kell enni:)Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kata!
    Azért főztem mást is,töltött kenyeret reggelire készítettem:)

    VálaszTörlés
  3. Gabriella!
    Köszönöm,próbált ki mert nagyon finom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...