2012. április 20., péntek

Medvehagymás, töltelékes csirkemell



Hozzávalók:
2 db filézett csirkemell,vékony szeletekre vágva ( Kb: 1,5 kg most nálam)
3 db tojás
50 dkg  kenyér vagy zsemle
10 levél medvehagyma apróra vágva
ízlés szerint só,bors
 kevés olaj
Elkészítés:
A csirkemelleket vékony szeletekre vágom és egy kerámia  lapos edénybe a felét,sorba rakom egymásmellé.
Pici olajjal meglocsolom és fűszereszem.
A töltelékhez vízben beáztatom (nálam )kenyeret, jól kinyomkodom.
Hozzákeverem a tojásokat a medvehagymát,2 evk olajat,sózom,borsozom.
Tölteléket ráhalmozom a csirke mellekre,és befedem a csirkemell másik felével.
Fűszerezem és kevés olajjal meglocsolom.
Alufóliával lefedem és 30 percig párolom,majd leveszem a fóliát és készre sütöm.
Én most krumplipürét főztem mellé.


11 megjegyzés:

  1. Guszta, nagyon finom lehetett!Már egészen hozzá szokom a medvehagymához!

    VálaszTörlés
  2. Many thanks for that! Makes my day!

    VálaszTörlés
  3. Iri köszi!

    Éva!
    Köszönöm,vettél már medvehagymát?
    Nem sokáig lehet kapni,nekem ígértek még egy pár csokorral ha gondolod szívesen adok belőle.

    Loveforfood!

    You're welcome, let's try my recipe!

    VálaszTörlés
  4. Finom és aromás lehet a medvehagymától:) És jól is néz ki.

    VálaszTörlés
  5. Finom lehetett! Újabban én is veszek hetente 2x medvehagymát és mindenfélébe belerakom.

    VálaszTörlés
  6. Beindult a nyálképződésem, ahogy láttam-olvastam a bejegyzést. Nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  7. Trollanyu,Marisz,Csiperke!
    Köszönöm ,nagyon finom lett a töltelék íze a hagymától:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó ötlet ez egy óriási, gyors töltöttcsirkéhez!

    VálaszTörlés
  9. M@rti!
    Köszi!
    Jobban is lehet szeletelni mint egy töltött egész csirkét.

    VálaszTörlés
  10. Imádom a medvehagymát! Biztos fincsi volt, jól néz ki, szinte érzem az illatát :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...