2012. április 29., vasárnap

Narancsos,túrós habcsók-kalács


A tészta hozzávalói:
10 dkg lágy vaj
65 dkg liszt
2 dl narancslé
3 dkg élesztő
15 dkg cukor
2 db tojás
2 evk reszelt narancshéj
fél teák. só
1 cs vaníliás cukor


Töltelék hozzávalói:
10 dkg ráma
20 dkg porcukor
20 dkg túró
1db tojás
1 ampulla vagy teásk. narancs aroma

Elkészítés:
Tészta hozzávalóit belepakoltam a kenyérgépbe, dagasztó programját kihasználva hagytam, hogy szép hólyagos tésztát dagasszon,és duplájára kelesztettem.
Közben elkészítettem a tölteléket.
A tojásfehérjét kemény habbá vertem,a túrót,vajat,porcukrot aromát habosra kevertem és hozzáadtam a felvert tojásfehérjét,
Kinyújtottam  a tésztát és rákentem a tölteléket.
Feltekertem és szeletekre vágtam.
Szilikonos sütőpapíros tepsibe raktam a csigákat és letakarva 35 percig kelesztettem.
Végül felvert tojássárgájával lekentem és előmelegített sütőben megsütöttem.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon finomnak tűnik! Recept mentve! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép lett:) Úgy látom ez egy kalácsos hétvége, már vagy a negyedik, amit ma látok:)

    VálaszTörlés
  3. hankka!
    Amikor sült bejárta az egész lakást az illata,finom narancsos íze van:)

    trollanyu!
    Köszi,én multhéten készítettem csak elfelejtettem be posztólni:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta! Finom kellemes ízű lehet a kalácsod narancsttól!

    VálaszTörlés
  5. Nálam is hasonló kalács készült a hétvégén, csak málnával-ribizlivel:)

    VálaszTörlés
  6. Éva!
    Köszönöm,igen finom volt:)

    Kata!
    Igen láttam,jártam nállad:))

    VálaszTörlés
  7. Ez tényleg nagyon guszta! Finom lehet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...