2012. április 13., péntek

Oroszkrém torta

Dr oetkerrel már készítettem Házikrémest és mivel jól sikerült
gondoltam kipróbálom az Oroszkrém torta készítésénél is ,ami tökéletesen működőt.
Mind ízben és küllemre számomra megnyerő volt.


Hozzávalók és egyben az elkészítési folyamat :
4 db tojásból készítettem egy Vízespiskóta, amit zsúr tortaformában sütöttem meg.
A krémhez Dr Oetker Házi krémes alapport 230 grm 8 dl hideg tejjel összekevertem és gépi habverővel 3 percig sűrűre kevertem. Hozzáadtam egy 5 kanál mazsolát amit előzőleg rumban áztattam és már kész is volt a krém.A kihűlt piskóta karikát három felé vágtam és visszatöltöttem a krémmel a tortaformába.
Párórára hűtőbe raktam,nálam 4 -óra volt.
3 evk zselatinport 6 evk vízzel felmelegítettem és langyosra hűtöttem,közben
6 dl tejszínhabot 15 dkg cukorral habbá vertem és hozzákevertem a langyos zselatint.
Tejszínhabot habzsákba raktam és először körbe az oldalát tuffoltam fel a habbal,majd a tetejét és végül mazsolával díszítettem.



9 megjegyzés:

  1. Igazán szépséges lett a torta :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ami!
    Örülök,hogy itt vagy nálam:)
    Holnap megfőzöm a medvehagyma levesedet:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki:) Kiskoromban mindig oroszkrémtortát kértem szülinapomra, de én még sosem készítettem.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!!! Milyen ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...