2012. április 7., szombat

Ostoros Kalács, ahogyan én készítem




A tészta hozzávalói:
10 dkg lágy vaj
65 dkg liszt
2 dl tej
3 dkg élesztő
15 dkg cukor
2 db tojás
2 evk reszelt narancshéj és a narancs leve
fél teák. só
1 cs vaníliás cukor
A tetejére 1db  tojássárgája felverve



Elkészítés:
A hozzávalókból kelt tésztát készítettem és duplájára kelesztettem.

A tésztát ketté osztottam ,téglalap alakúra nyújtottam és megkentem a krémmel.
Majd mind két tésztát feltekertem. Egymással szembe a formába raktam és duplájára kelesztettem.
Megkentem tojássárgájával és előmelegített sütőben megsütöttem.

A krém elkészítése :
25 dkg margarin, 20 dkg porcukorral gépi habverővel keverjük ki,
adjunk hozzá 2-3 evőkanál kakaóport, majd a 3 tojásfehérje felvert habját is.

Fázisfotók:


6 megjegyzés:

  1. Klassz az új blogruhád! A kalács is nagyon ott van.
    Boldog ünnepet kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és én is kellemes húsvétot kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon elegáns lett a blogod:) A kalácsod is szépséges és szuper, mi is nagyon szeretjük. Boldog, békés húsvéti ünnepeket kívánok Nektek:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm trollanyu:) Kellemes húsvétot kívánok én is nektek:)

    VálaszTörlés
  5. Tyű, de megkóstolnám :) Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...