2012. április 10., kedd

Piros Rózsás-szett


Új hóbortot találtam magamnak,süthető gyurmából készítettem ékszereket.
Lányom mikor kicsi volt nagyon sokat gyurmáztam vele,de akkor még csak levegőre száradót lehetett kapni.
Nagyon sok képet is készítettünk közösen,sókerámiából is. Aztán ahogyan nőtt a gyerek úgy váltottunk mindig másra,de most felkeltettem a figyelmét 19-évesen is az ékszer készítéssel. Nagyon tetszett neki!
Készített is magának ékszereket, de azok épp sülnek a sütőben majd legközelebb megmutatom őket is.
Az első szett már elkészült,gondoltam megmutatom nektek,én mit készítettem.

Első próbálkozásom egy rózsás szett íme:





15 megjegyzés:

  1. Helyeske lett!
    ... és jó az új háttered is! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült:) Elgáns, egy klassz fekete ruhával nagyon el tudom képzelni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megleptél ezzel a szép ékszerekkel, nagyon ügyes vagy! Az biztos hogy kézügyességed nagyon jó láttam eddig is a tortáidon, de hogy még ilyet is tudsz csinálni? A blogod is új ruhát kapott ennek tiszteletére?:-)) Azért sütni is fogsz néha?

    VálaszTörlés
  4. Trollanyu!
    Köszönöm,ma felveszem dolgozni,mert tesztelni akarom hogy bírja-e a kiképzést:)

    Éva!
    Nagy ékszer függő vagyok,szoktam gyöngyöt is fűzni De valljuk be a gyöngyfűzéshez azért több időre van szükség.
    A süthető gyurmából pedig hipp-hopp + 30 perc sütés és már kész is van,na... ez tetszik,hogy gyorsan szépet lehet készíteni.
    Azért gondolkozom még hogy szvarovszki- gyűrű készítési tanfolyamra el menjek-e ?
    Persze azért sütős-tortás-főzős a blogom,de néha lehet hogy bele csempézek süthető gyurmából készített dolgokat is,ha... nem bánjátok?
    A következő tortám hétvégére egy
    Orosz-krém torta lesz!

    VálaszTörlés
  5. A gyurma sütés is sütés! :-D Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusak lettek! Remélem egyszer majd lehet tőled nyerni ilyen ékszert... :-))) Nézz be hozzám, van számodra egy díjam, ha elfogadod!

    VálaszTörlés
  7. Teller cake! Köszönöm a díjat.
    Igen lehet majd nyerni hasonlókat,mivel nemsokára a blog szülinapja lesz.
    Úgy gondoltam szervezek egy játékot,de még nem tudom,hogy mi lesz a játék.

    VálaszTörlés
  8. Ebben is nagyon ügyes vagy. Szépek az ékszerek. Hiába a kézügyesség, az kézügyesség.

    VálaszTörlés
  9. Azta, de szépek! Imádom az ilyesmiket...rózsa mánia! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Rekaye!
    Én is nagyon szeretem az ékszereket,köszönöm dicsérő szavaidat,de azért én tudom,hogy te is milyen ügyes vagy ám!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...