2012. április 17., kedd

Túrós Muffin





Hozzávalók a tésztához:
7,5 dkg vaj
15 dkg kristálycukor
1/2 csomag vaníliás cukor
1/2 citrom reszelt héja
2 tojás
1 dl,+ 1 evk tejföl
25 dkg rétesliszt
1/2 csomag sütőpor
10 dkg túró
7,5 dkg mazsola
kb. 1/2 evőkanál rum (aroma is lehet)

A krém hozzávalói:
25 dkg mascarpone sajt
10 dkg túró
2 dl tejszín
15 dkg porcukor
1 evk zselatin por

Muffin papír sablonokat nálam itt találsz!


Elkészítés:
A tészta hozzávalóit összekevertem,majd a szilikonos muffin formákat kibéleltem még  muffin papírokkal és belekanalaztam a tésztát kb 3/4 -részt érjen a tészta a formában.
Előmelegített sütőben készre sütöttem őket,majd hagytam hogy kihűljenek.
Közben elkészítettem a krémet.A sajtot a túróval,porcukorral összekevertem.
Tejszínhabot habbá vertem és hozzákevertem a sajtos krémhez.
1 evk zselatin port 2 evk vízben felmelegítettem,langyosra hűtöttem és hozzákevertem a krémhez.
Míg a papírokat elkészítettem addig a krémet a hűtőbe raktam.
Elkészült kék papírokba helyeztem a muffionokat és a krémet nyomózsákból a tetejére tuffoltam.
Narancs cikkekkel díszítettem őket.

9 megjegyzés:

  1. Kati! Köszönöm,ajándékba fiúknak készültek.
    Nagyon nagy sikere volt.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a muffinok, és a papírok is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Nyamm! Szuperül néznek ki azokban a kék papírokban! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a túrós sütiket, ráadásul csodaszépek lettek ezekben a csinos kék muffinpapírokban!

    VálaszTörlés
  5. Király! És ez a királykék muffinpapír is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...