2012. április 6., péntek

Vörös bársony muffin,ahonyan én készítem

Hozzávalók :
30 dkg olvasztott vaj
30 dkg cukor
4 db tojás
30 dkg liszt
8evk. tej
2 kk. sütőpor
1 evk kakaópor
2 evk piros festék,nálam. Maxkcolor málna ételfesték

Elkészítés :
- Az összes hozzávalót egy tálba rakom, fakanállal jól kikeverem a tésztát
- Közben előmelegítem a sütőt,és előkészítem a muffin formákat
- Én szilikonos muffin formát használok + papír,mert szép formájú lesz a kész süti.
- Belekanalazom a formába a tésztát,de csak a forma 3/4 részéig legyen a tészta
- Végül közepes hőfokon készre sütöm őket,ha kihűlt kiveszem a formából és hagyom,hogy kihűljenek.

- Közben elkészítem a krémet.




Vörös-Bársony Muffin krém Hozzávalói:
25 dkg mascarpone sajt
20 dkg kenhető natúr sajt( tömlős)
4 dl tejszínhab
15 dkg porcukor
2 evk. vanília aroma

Elkészítése:
-  Natúr-sajtot összekeverem gépi habverővel a mascarpone-sajtal,aromával és a porcukorral.
- 2 evk zselatint kevés vízben felmelegítem és ha langyos akkor hozzákeverem a sajtkrémhez.
- A tejszínhabot kemény habbá verem,és hozzákeverem az előzőleg elkészített  krémhez
- Kapunk egy közepes sűrűségű krémet,20 percre hűtőbe rakom hogy kicsit dermedjen a hab.
- Majd nyomózsákba rakom a krémet,és tetszőlegesen ráhalmozom a habot,a muffinokra.
- Ostya húsvéti díszekkel díszítettem.
Készítettem még műszaki rajzlapra nyomtattam muffin dísz papírt és ezeket raktam még köré a hab díszítés előtt. Nekem 30 db muffin jön ki ebből az adagból.






Ha van kedvetek a muffin ruháját elkészíteni,íme itt van pár sablon minta:

- illeszd be a nyomtatásnál A4-es lap méretre és már nyomtatható!

























9 megjegyzés:

  1. Óóó! Imádom az ilyesmiket!!! Nagyon szépek!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Hmmmmm milyen jól néznek ki,szívesen beleharapnék.Nagyon jó kis recept ki fogom próbálni!Na és ezek a gyönyörű muffin papírok,kedves tőled,hogy ennyit felraktál.
    Kellemes húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Erzsébet!
    Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlenül aranyosak!!! Kellemes Húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Szivi,neked is kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  7. Hamm-hamm! Ezt a vörös-bársonyos tésztát most már nekem is ki kell próbálnom, nagyon izgatja a fantáziám! Gyönyörű sütikék! :-))

    VálaszTörlés
  8. Teller-cake!
    Köszönöm.
    Nekem a az eredeti szódás vörös-bársony tészta nem igazán jött be,mert kicsit szivacsos megsülés után. Ezért kreáltam meg ezt a variációt. Nekem sokkal lágyabb tésztája lett. Mi így szeretjük:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...