2012. május 3., csütörtök

Juhtúrós-kolbászos kombe

Kombe elkészítését,hankka-nál döntöttem el véglegesen, hogy el kell készítenem.

Egyáltalán nem bántam meg,mert nagyon finomra sikerült.
Annyi hibát követtem el,hogy sütés után vettem észre,hogy elfelejtettem megszórni a magokkal.




Hozzávalók:
 a tésztához:
3,5 dl t
1 dl víz
1 teáskanál cukor
2,5 dkg élesztő
60 dkg liszt
1 kávéskanál só

a töltelékhez:
10 dkg Rama margarin
5 evőkanál olaj
20 dkg juhtúró
18 dkg lángolt kolbász
2 dl tejföl
a tetejére:
1 tojás
szezámmag, lenmag

Az elkészítését nézzétek meg hankkanál

4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ! Nem tudom, de én ezt a sütemény elnevezést/kombe/ nem ismerem. Nagyon finom lehet a juhturó-kolbász csak jó lehet a magokat legfeljebb tálkába mellé teszed!:-))

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szeretjük a kombét. A legszuperebb, hogy bármi mehet bele, ami otthon van.

    VálaszTörlés
  3. Annyira jól néz ki, főleg a felső képről venném el szívesen!! Fincsi. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...