2012. május 25., péntek

Limoncinos After Eight torta

 Ismét,egy saját receptet hoztam nektek,remélem lesz rá vállalkozó aki kipróbálja!




Hozzávalók:
4 db tojásból  Vízes-piskóta,23 cm-es karika

Krém hozzávalói:
25 dkg mascarpone sajt
10 dkg tejszínes boci krémsajt
2 dl tejszín habbá verve
1 dl limoncino likőr
10 dkg porcukor
2 dkg zselatin,kevés vízben felforralva és langyosra hűtve
12 lap after eight csokoládé,darabokra vágva

A torta bevonásához,hozzávalók:
4 dl tejszínhab
2 dkg zselatinpor,kevés vízben feloldva és langyosra hűtve
a maradék csokilapok a díszítéshez

Elkészítés:
Először megsütöttem a piskótát,ketté vágtam és hagytam,hogy kihűljön.
Közben a torta krémjét elkészítettem.
A tejszínt habbá vertem,hozzákevertem a langyos zselatint,összekevertem egy tálban a többi hozzávalót gépi habverővel,majd a felvert tejszínt is óvatosan hozzákevertem.
Visszatöltöttem a torta formába,a két lap közzé és egy éjszakára hűtőbe raktam.
Másnap,felvertem a tejszínhabot,hozzákevertem a langyos zselatint és bevontam vele a tortát.
Csokilapokkal díszítettem,hűtőbe raktam egy órára,majd felszeleteltem.
Rendkívül kellemes ízű torta lett!!!


16 megjegyzés:

  1. Csodásan néz ki a tortád és nagyon finom lehet! Azért nem hiszem hogy mernék vállalkozni az elkészítésére!

    VálaszTörlés
  2. El tudom képzelni, hogy finom, hisz csupa finomság van benne:) És szép is nem csak finom:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki:) Az Ater eight csokit nem szeretem, de anélkül nagyon bírnám ezt a tortát.

    VálaszTörlés
  4. Nekem jöhet:) Biztos nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz és a recept alapján biztos h nagyon fincsi is:))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finom volt a torta, édesanyámnak is ízlett :) Köszönjük szééééépeeen ! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez csodaszép, nagyon szépet alkottál!

    VálaszTörlés
  8. Édy,Judóca,Lilla!
    Köszönöm:))

    Viktor!
    Szívesen:))

    VálaszTörlés
  9. Hmm, nagyon csábít a kipróbálásra :)) Micsoda ízvilága lehet!! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon de nagyon jól néz ki. Az ize pedig isteni lehet :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon finom lehet, és olyan gyönyörűen díszítetted, meseszép! :)

    VálaszTörlés
  12. Tejszínhab,hankka!
    Köszönöm:))

    Vikvi!
    Köszi! Örülök,hogy itt vagy,szívesen látlak máskor is:))

    VálaszTörlés
  13. A limoncino likőr az micsoda? Vmi másfajta (esetleg mentolos) likőrrel elkészíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy citromlikőr és ebből készül a tejszínes változata amit én ennél a receptnél használtam.
      Én Lidl-ben szoktam venni készen :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...