2012. május 19., szombat

Tojáslikőrös - Krémtorta


Nem először kísérletezem a Dr oetker házi krémes porral ,most egy saját kitalált receptemet mutatnám meg nektek.


Hozzávalók:
3 db tojásból készítettem,a jól bevált Vízes-piskótát.
Krém hozzávalói:
1 csomag Dr Oetker házi krémes por
8 dl tej
5 dl tejszínhab
1 evk zselatinpor+ kevés víz
2 dl tojáslikőr
A torta tetejére:
4 dl tejszínhab
5 dkg olvasztott csoki
kevés tojáslikőr díszítéshez
1 evk zselatinpor

Elkészítés:
Először megsütöttem a piskótát,majd amikor kihűlt ketté vágtam.
A krémhez a krémes alapport a tejjel és a 2dl tojáslikőrrel sűrűre kevertem gépi habverővel.
Felvertem az 5 dl tejszínhabot és a negyedét hozzákevertem a sárga-krémhez.
A többi tejszínhabba belekevertem a langyosra hűtött zselatint.
A torta egyik lapját visszaraktam a formába és ráhalmoztam a sárga krémet,egyenletesen elkentem és a tetejére halmoztam a tejszínhabot,őt is elkentem egyenletesen és  a másik piskótalappal befedtem.
Hűtőbe raktam egy éjszakára dermedni.
Másnap,a 4 dl tejszínt habbá vertem,beleraktam a langyosra hűtött zselatint.
Felolvasztottam a csokit és a torta tetejére kentem,mivel kevés a csoki hamar beszívja a piskótalap.
A tejszínhabbal körbe kentem,oldalát tetejét.Kanállal mélyedéseket csináltam a tetején és körbe csorgattam tojáslikőrrel.
Végül hűtőbe raktam még egy órára,majd felszeleteltem.

UI: Már megszokhattátok,hogy én a tejszínhabba nem szoktam cukrot tenni,de ti rakhattok bele ha szeretnétek.Higgyétek el cukor nélkül is finom!!



14 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki és finom lehet! Nekem is hozott a lányom egy ilyen krémeshez való port de még nem csináltam meg. Tejszínbe én sem szoktam cukrot tenni.

    VálaszTörlés
  2. Ahogy végigcsorgattad a tetején a tojáslikőrt...nyammm! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megennék egy szelettel! Vagy kettővel. Esetleg hárommal... :-D

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsa!
    Esetleg küldök egy kicsit virtuálisan!

    VálaszTörlés
  5. Olyan gyönyörűek és finomak a tortáid! Ez a tojáslikőrös is nagyon guszta, viszem a receptet! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a tojáslikőrös tortát! Jöhetne belőle egy szelet:)

    VálaszTörlés
  7. Óó, nagyon szeretem a tojáslikőrt, biztos nagyon fincsi lehet :) Az a baj, hogy ilyenkor melegben nem szívesen kísérletezem vele, de Karácsonyra elmentem a recepted, mert nagyon guszti ;)

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon guszta!!!:)))

    VálaszTörlés
  9. Hankka, Trinity , Tejszínhab , judóca !!
    Aranyosak vagytok,köszönöm:))

    VálaszTörlés
  10. Milyen szuper ötleteid vannak! ...és ezt a gyönyörűséget utána volt szívetek felszeletelni? :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...