2012. június 20., szerda

CSOKIS PÖFETEG KEKSZ






Amikor megláttam Gabriellánál ezt a csodát,rögtön tudtam hogy elfogom készíteni.

De nem gondoltam, hogy szinte rögtön.
Mivel ma semmi dolgom  nem volt, rögtön neki is álltam.
Pontosan úgy jártam mint Gabriella nem tudtam abba hagyni az evést.
Csak ettem és ettem.
Próbáljátok ki mert nagyon finom!!!


Hozzávalók:
- 10 dkg puha vaj
- 20 dkg kristálycukor
- 2 tojás
- 20 dkg étcsokoládé
- fél kávéskanál fahéj
- 2 evőkanál tej
- 1 cs. vaníliás cukor
- fél cs. sütőpor
- 25 dkg finomliszt

+ a hempergetéshez porcukor

Elkészítés:
A cukrot,vajat,tojást habosra kevertem.
Hozzákevertem a felolvasztott étcsokit és a többi hozzávalót.
Én egy sűrű krémes masszát kaptam,nem tudtam becsomagolni folpackba,ezért lefedtem egy tányérral.
Hűtőbe raktam 3 - órára,azalatt egy kicsit megkeményedett de csak annyira,hogy
lehetett golyókat formálni a tésztából.
Kis golyókat porcukorba forgattam és  szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsire raktam sorba őket.
Előmelegített sütőben,nekem gáz sütőm van a 3-fokozaton 12 percig sütöttem.

Jó nassolás kívánok hozzá !











7 megjegyzés:

  1. Most olvastam Gabriellánál, onnan jöttem hozzád, most meg megyek a konyhába és fogok neki! Bár kicsit félek a "nem bírom abbahagyni" résztől:))

    VálaszTörlés
  2. Most csodáltam meg Gabinál, és nálad is gyönyörű lett! :) Egy dolog zavar, a "csak ettem és ettem" mondat, félek, én is így lennék vele! :) Azt hiszem, hamarosan feláldozom magam! :)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap látni láttam de végül nem olvastam el a receptjét. Nagyon jó kis recept guszta a süti és elképzelem mennyire finom lehet.Elteszem kipróbálásra!

    VálaszTörlés
  4. Hajrá lányok,ne csak én és Gabi hizzunk. Hizzunk együtt.

    VálaszTörlés
  5. Nekem úgyis híznom kéne kicsit, majd a kánikula elmúltával feltétlenül megsütöm!

    VálaszTörlés
  6. Csodásan néznek ki nálad is! Nálunk már elfogyott (igen hamar), úgyhogy most itt szemezek a tieddel, és azon gondolkodom, hogy megint meg kellene sütnöm... :)
    Örülök, hogy megsütötted! Igaz mennyire finom és egyszerű?
    Üdv.: Gabi

    VálaszTörlés
  7. Gabi!
    Nálunk is nagyon hamar elfogyott.
    Én már be is kevertem a következő adagot:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...