2012. június 21., csütörtök

Epres joghurt fagyi



Hozzávalók:
4 dl  Activia epres gyümölcslével készült joghurt
2 dl tejszín
10 dkg méz
csipetnyi só

Elkészítés: A tejszínből nagyon kemény habot verünk. A joghurtot,mézet.sót turmixgép poharába öntjük,, majd az egészet egynemű masszává keverjük. A pohárból tálba öntjük, kézi habverővel óvatosan átforgatjuk a tejszínhabbal, és belesimítjuk a fagylaltgép tartályába. Megfagyasztjuk.

Ajánlom még nektek: Mexikói kávéfagyit




                      Citrom fagyit túróval


FAGYI  KÉSZÍTÉSI  PRAKTIKÁK

6 megjegyzés:

  1. Ha valakinek nincs fagyigépe - például nekem :-)-itt is beválik a "10 percenként átmixelni, míg meg nem fagy" módszer?
    Amúgy szuperül néz ki, én is túl vagyok az első házi készítésű eperfagyimon!

    VálaszTörlés
  2. Teller-cake!
    Minden fagyinál beválik,de én 15 percenként szoktam,de nézzd meg a Mexikói kávé-fagyimnál ott részletesen leírtam.

    Fagyi készítés bejegyzésemnél,pedig le írtam a praktikákat.

    VálaszTörlés
  3. Remek édes hűsítő ebben a nagy melegben!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik! A mexikói kávéfagyit meg rögtön ki kell próbáljam!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Fincsi, mindenki fagyit készít:) Nekem már annyi fagyi ötletem van, minden napra jutna egy:)

    VálaszTörlés
  6. Ezt tuti ki fogom próbálni!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...