2012. június 27., szerda

Kék szett ( süthető gyurmából)

 A medál alapja egy fém foglalat amibe köveket ragasztottam és süthető gyurmával bejeztem be a medál szegélyét. Karkötőnél először a gyöngyöket készítettem el a gyurmából,amit egy fém szállal átszúrtam.
Így sütöttem ki őket.  A gyöngyöknél vissza hajtottam mint két oldalán a fém szálat,úgy hogy egy kis karikát kapjak. Végül szerelő karikákkal kapcsoltam össze a gyöngyöket és végére raktam a kapcsolót.
A medált előre megvásárolt textil láncra fűztem rá.





Angi Angélának újból elkészítettem a nyeremény ékszert,mert képzeljétek elveszett a postán az előző !

Az elveszett szett




Próbáltam hasonlót készíteni,de valljuk be hogy ami kézzel készül az mindig különbözik.
De most épségben odaért és már értesültem róla,hogy örült is neki.
Nem mertem előbb felrakni  a blogra mert féltem hogy ezt sem fogja megkapni.

7 megjegyzés:

  1. Szuper lett ez is!
    Ha tudnád hányan megdicsérték már a muffinos szettemet!!(Nem csuklottál sokat mostanában?) :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a kék szetted! Éppen a napokban volt eszembe hogy mostanában nem láttam ékszert, de megnyugodtam most hogy azért néha csinálsz!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok!

    Teller-cake!
    Örülök,hogy hordod:)

    Éva!
    CSinálnék töbször is csak az idővel vagyok állandó harcba.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a kék szett is, meg a másik is:) Elveszett, ez jó, a magyar posta egy vicc:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép dolgokat készitesz:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű mind!!! NAgyon ügyyyes vagy!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...