2012. június 24., vasárnap

PÖFETEG KEKSZ-TORTA


Nagy sikere volt a csokis pöfetegnek nálunk,ezért egy kicsit tovább gondoltam.
Mivel torta függő vagyok csak is torta készítés jöhetett szóba.
A csokis pöfeteg receptje azonos,csak a tejet cseréltem le eperlekvárra.
Magában a kekszben is érezhető lett az eper íz,nekem nagyon ízlett.






Hozzávalók: egy adag CSOKIS PÖFETEG készre sütve.
Krémhez:
-2 dl tejszínhab
- 25 dkg mascarpone
- 15 dkg porcukor
- egy teásk. vanília aroma
-   egy csomag 20 g instant expressz zselatin fix-el ( dr oetker )

Sorok közé  EPERLEKVÁR

17 cm-es kapcsos tortaforma



ELKÉSZÍTÉS:
A tejszínt a zselé fixel habbá vertem.
Mascarponét,porcukrot,aromát,habosra kevertem
A krémet és a tejszínhabot óvatosan összekevertem és ketté osztottam.
Kihűlt pöfeteg keksszel kiraktam a torta forma alját.
Eperlekvárral lekentem a tetejét,majd krémmel befedtem.
Újra megismételtem ezt a műveletet.
Tetejét pöfeteg-keksszel körbe raktam és hűtőbe raktam 3 -órára.
Dermedés után felszeleteltem.



9 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett, azt hiszem mindenképpen ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen igen! Én is akarok belőle! Ha lehet, azonnal...:)

    VálaszTörlés
  3. Hát ezt jól kifundáltad!! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Micsoda ötlet! Első ránézésre azt hittem, hogy csak a tetején van keksz, alul pedig lapok! Aztán végigolvastam, és így talán még jobban tetszik, nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  5. Eredeti az ötlet! Én egyszer készítettem csokis labdákat (valahogy így hívták a receptben), nem lettek ilyen szépek, bár az ízükkel nem volt baj, de nem jutott eszembe, hogy bármi más is lehetne vele kezdni. Szuper lett a torta!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta és igen finom lehet még megspékelve ezzel a lekvár és krém sorokkal!

    VálaszTörlés
  7. LÁNYOK!!
    Igazán aranyosak vagytok,köszönöm:))
    De azért próbáljátok ki!!!

    VálaszTörlés
  8. Móni, ez annyira jól néz ki! Nagyon jó ötlet!! Megkóstolnám szívesen!!! Mondtam már, hogy milyen ügyes vagy? (szerintem többször is:))

    VálaszTörlés
  9. Gabi!
    Nélüled soha nem készítettem volna ilyen finom tortát!
    Köszönet a pöfeteg receptért:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...