2012. június 16., szombat

Lila Kastély Torta


A barátnőm kislányának készítettem a szülinapjára. 
A torta jellegét együtt álmodtuk meg és én meg próbáltam a legjobb tudásom szerint elkészíteni.
Nagyon nagy volt az öröm alig engedte meg hogy felvágjuk végre!!!





Hozzávalók:
6 db tojásból Csokoládés-piskóta,27 cm-es karika
Három adag Fondant




Csokoládés mascarponés-krém

Hozzávalói:
25 dkg mascarpone
10 dkg tejszínes boci sajtkrém
3 evk kakaópor
4 dl tejszínhab
20 dkg porcukor
1 cs Dr Oetker expressz zselatin fix

Elkészítése:
- Mascarponét,sajtkrémet.kakaóport,porcukrot krémessé kevertem
- A tejszínt habbá vertem a expressz zselatin fix-el
- Végül összekevertem a két krémet.
- Két tortalap közé töltöttem be a krémet,és pihentetettem egy éjszakát.
- Másnap fondant-tal beburkoltam a tortát és megépítettem rá a kastélyt

A tornyok készítését képekben meglehet nézni itt 






Fázisfotók:










10 megjegyzés:

  1. Le a kalappal, nem semmi micsoda meló lehetett! A végeredmény pedig mesés ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát te mestere vagy az ilyen tortáknak!

    VálaszTörlés
  3. Édy! Tejszínhab!Marisz!
    Köszönöm,lányok!
    Nagyon örült a kislány a tortának.
    A családnak meg nagyon ízlett a torta:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mutatós lett a tortád! Ez valóban remekmű !Az íze pedig nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  5. Meseszép lett!!! Nagyon finom is lehetett ...:D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, biztosan nagy sikere volt! :)

    VálaszTörlés
  7. Éva! Szilvi! Hankka! Lilla!
    Köszönöm:))

    VálaszTörlés
  8. Csak ismételni tudom magam: csodálatos!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...