2012. július 27., péntek

Görögdinnye sütemény


Készítsünk könnyedén gyorsan, finom görögdinnye süteményt !

Hozzávalók: 
1 kg darált keksz
25 dkg olvasztott vaj
15 dkg porcukor
1 teáskanál rum vagy aroma
1-1 evőkanál fehér és étcsokoládé torta dara
Annyi tej amennyit felvesz és piros , zöld étel festék
Elkészítése:
A hozzávalókat a csokoládé darák kivételével összegyúrjuk, majd kétfelé szedjük a kekszes masszát.
Megszínezzük őket  piros és zöld étel festékkel.
A pirosba belegyúrjuk a csokoládé darákat.


Kis golyókat formálunk belőlük ,úgy hogy a piros kicsit kisebb legyen mint a zöld.


Ezután,a zöld golyót kicsit kilapogatjuk és ebbe rakjuk bele a piros golyót majd befedjük a zölddel.






Golyó formává formáljuk és egy tálcára tesszük őket.


 1 órára a hűtőbe tesszük és csak tálaláskor vágjuk fel 4-felé.











Görögdinnye sütemény készítése videó képekben:






10 megjegyzés:

  1. De szépek:) Aprólékos munka:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes kis cikkek, gyönyörűen tálaltad! :)

    VálaszTörlés
  3. Ettem már ilyet, de még nem készítettem. Szuperül néznek ki! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok!
    Próbáljátok ki,tuti sikere van:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon mutatós, az én lányom pont ezt szúrta ki, hogy készítsem el. Még nem is készítettem, de a gyerekek szeretik,ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  6. Nem volt időm nézelődni mostanában... azóta mennyi mindent készítettél! Egyik finomabb, mint a másik. :)
    A dinnyesütit régóta nézegetem én is, nagyon jópofa. :-)

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett! Biztosan nagy sikere volt...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...