2012. július 22., vasárnap

Menthe Verte - Citromos Fagylalt


HOZZÁVALÓK:
 25 dkg mascarpone
2 dl tejszín
1 dl tej
 4-5 kanál porcukor
 1  citrom leve
 2 evőkanál  mentha verte sirup Lidl-ben kapható



Elkészítése:
 A mascarponét a citromlével elkeverjük,hozzáadjuk a ,porcukrot és simára keverjük.
Hozzákeverjük a többi hozzávalót és a fagyi gépbe rakjuk.

Ha nincs fagyi gép akkor a tejszínt verjük habbá és úgy adjuk a többi hozzávalóhoz.
Rakjuk egy fém edénybe,majd a fagyasztóba és 4x 15 percenként elektromos habverővel keverjük át.
A többszöri kevergetéstől lesz a fagyi krémes állagú.

5 megjegyzés:

  1. Annyira guszták ezek a fagyik, be kellene invesztálnom egy fagyigépbe! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet!!!! Nálam most a citrom íz a "menő":)))
    A hétvégén kipróbáltam a hamis húslevest amit már többször mutattál (ami tök belsejével készül) és "igazi" lett:))) csak azzal buktam le h a tökmagokat nem sikeredett teljesen kiszednem.... fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen jól esne most néhány gombóc...

    VálaszTörlés
  4. Hnkka!
    Fagyigép nélkül is el lehet készíteni,csak kicsit hosszabb az elkészítési idő.

    Lilla! csiperke!
    Köszönöm:))

    Judóca!
    Örülök,hogy főztél hamis húslevest és ízlett is. Mert tapasztaltad azt amit leírtam és hogy működik.
    Én leszoktam szűrni ha kész a leves,ugyan úgy mint a húslevest.
    Akkor nincs benne a mag,és szép tiszta:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...