2012. július 15., vasárnap

RÉPÁS KENYÉR



Ma egy nem szokványos kenyeret hoztam nektek. 
Ízre kellemesen finom,nem répa ízű.
A színe pedig gyönyörű sárga.








HOZZÁVALÓK:

 350 ml langyos rostos répalé
1 csapott teáskanál kristálycukor
1 csomag friss élesztő
 60 dkg sima-liszt
2 teáskanál só
1 evőkanál olaj
1 teáskanál citromlé
1 tojás.


Elkészítése:

Az összes hozzávalókból kelt-tésztát készítek,vagyis a kenyérgép dagasztó programját használom.
Ha kész a tészta,kelesztőtálba rakom és 40 percig kelesztem.
 Átgyúrom a levegőtől a tésztát és kenyérformát alakítunk ki.
 Szilikonos sütőpapíros tepsire rakom,letakarva duplájára kelesztem.
 Kelesztés utolsó 10 percében a tészta tetejét bevagdosom és hagyom hogy még pihenjen 10 percig.
Sütés előtt tetejét vízzel lespriccelem és előmelegített sütőbe készre sütöm.
Ha meg sült a kenyér,újból lespriccelem vízzel és kenyér rácson hagyom hogy kihűljön.




6 megjegyzés:

  1. Tényleg csodaszép szine lett a répától:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a színe, meg egészséges is:)

    VálaszTörlés
  3. Lányok!
    Nem is gondoltam,hogy ilyen finom lesz.
    Hipp-hopp el is fogyott süthetek másikat:)

    VálaszTörlés
  4. Valóban gyönyörű a színe, kíváncsi vagyok az ízére is! :)

    VálaszTörlés
  5. Hankka!
    Nincs más megoldás,meg kell sütnöd:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...