2012. július 13., péntek

Tejszínkrém Torta ( sütés nélkül )





Hozzávalók:
kb: 50 db babapiskóta
25 dkg mascarpone
10 dkg porcukor
2 dl tejszínhab
1 evk vanília aroma
1cs zselé fix
kb: 3 dl tej + 1 evk vanília aroma,a babapiskóta mártogatásához
Díszítéshez:
2 dl tejszínhab
fél cs zselé fix
cukor ízlés szerint,( én cukrot nem tettem a tejszín felveréséhez)
csokoládé öntet
szalag


Elkészítés:
Előkészítettem a torta formát (23cm)
A tejszínhabot a zselé fixel kemény habbá vertem
Mascarponét, aromát, porcukorral szintén habosra kevertem
A kettőt összekevertem és félre raktam
Babapiskótákat egy pillanatra belemártom a vaníliás tejbe és egyenletesen kirakom a torta  forma alját
Erre jön a krém fele,majd szintén a babapiskóták,újból a krém és végül befedjük babapiskótával
Hűtőbe rakjuk egy éjszakára
Másnap:2 dl tejszínt  habbá verünk a zselé fixel,ízlés rakhatunk hozzá porcukrot is
Kivesszük a formából a tortánkat,és felvert tejszínhabbal feldíszítjük a tetejét
Végül átkötjük egy szalaggal és csoki öntettel meglocsoljuk.


6 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett, és biztos vagyok benne, hogy nagyon finom is! Viszem a receptet, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Csúcsszuper, kérnék egy szeletkét! :))

    VálaszTörlés
  3. Hankka!
    Köszönöm és vidd a receptet szívesen adom:)

    Teller-cake!
    Köszi és máris küldöm.....

    VálaszTörlés
  4. Igazi tejszínes csoda! Nagyon klassz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...