2012. augusztus 10., péntek

Babakocsi-Torta, pici babával

A tortát egy gyönyörű kisfiú tiszteletére készítettem,amit babalátogatás alkalmából vittünk ajándékba.





Hozzávalók:
23 cm-es tortakarikához:
5 db tojásból készítettem VÍZES-PISKÓTÁT
Marcipános mascarpone krémmel töltöttem be
Hozzávalói.
- 25 dkg mascarpone
- 20 dkg natúr sajtkrém
- 15 dkg porcukor
- 4 dl tejszínhab
- egy evk zselatinpor kevés vízben langyosítva
- egy teás kanál átlátszó mandula aroma



ELKÉSZÍTÉSE
- A mascarponét,sajtkrémet, porcukrot,aromát habosra kevertem
- Zselatint kevés vízben felmelegítettem és hozzákevertem a mascarponés krémhez.
- Kemény habbá vertem a tejszínhabot és szintén hozzá kevertem a mascarponés krémhez.
- Kihűlt piskótát ketté vágtam majd vissza töltöttem a tortaformába két-lap közé a krémet.
-Egy éjszakára hűtőbe raktam.
- Másnap,egy adag FONDANT KÉSZÍTETTEM fehéren hagytam és beburkoltam vele a formára vágott tortát.
- A maradék fondant ketté vettem az egyik felét világoskékre színeztem,és a baba fejéhez egy keveset kakaóporral világos drapp színűre színeztem.




Készítési fázis fotók:







Pici baba akinek a tiszteletére készítettem a tortát.
 Patrik  született: 2012 július 25.  2550gr, 50 cm


14 megjegyzés:

  1. Ó, de klassz a torta, és a fázisfotók is nagyon szuperek! Nem, mintha ilyen tortát készülnék sütni, de ötletet meríteni belőle tökéletes! Köszi! :) A kisfiú nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
  2. Csilla!
    Köszönöm szépen,nagy sikere volt. Nagyon örültek neki. Patrik pedig tényleg nagyon aranyos kisbaba:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper torta...De... a baba a leg-leg-legédesebb :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos (a baba és a torta is :)

    VálaszTörlés
  5. Teller-cake!
    Én is mert olyan aranyos a kisbaba és kivételesen tortával is elégedett vagyok:))

    Édy!
    Köszönöm,Patrik olyan picike és nagyon édes baba:))

    VálaszTörlés
  6. Tejszínhab!
    Köszönjük a mama nevében is:))

    VálaszTörlés
  7. Hogy te milyen ügyes és kreatív vagy:) Nagyra nőjjön a kisbaba:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a torta, a kisbaba nagyon édes:-)! Jó egészséget kívánok Neki és az anyukájának is!

    VálaszTörlés
  9. Anita !
    Köszönjük:))
    Üdvözöllek itt nálam,még te itt voltál én nálad voltam. Ki is néztem magamnak egy tortád:))

    VálaszTörlés
  10. Tényleg gyönyörű picibaba, és gyönyörű tortát kapott! :)

    VálaszTörlés
  11. Jaj, de aranyos ez a tortácska, biztos örültek neki a szülők! :) De a kis Patrik is "cukorfalat". :o)

    VálaszTörlés
  12. Gabi! kKöszi:)
    Ugye, milyen édes imádom:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...