2012. augusztus 30., csütörtök

KÉPVISELŐFÁNK , Dr Oetkerrel elkészítve



Égetett tésztát nem nagyon szeretek készítetni,ezért ma Dr Oetkerrel sütöttem meg a tésztát és a sárga krémet is vele készítettem el. Elkészítése gyors és könnyű. A siker pedig tuti.

Hozzávalók tésztához:
1 cs. Képviselőfánk tészta alappor
- 300 ml víz
-12 dkg vaj
- 2 db tojás
Sárga-krémhez:
1cs.  Házikrémes krémpor
-800 ml tej
TEJSZÍNHABHOZ:
4 dl tejszínhab
1cs. zseléfix
cukor ízlés szerint

ELKÉSZÍTÉS:
- A tésztapor leírását követve elkészítjük a tésztánkat.
- 20 db kis golyókat formálunk a tésztából.
- Szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsire rakjuk.
- Aranybarnára sütjük,majd megvárjuk míg kihűl.
A krémet tejjel robotgéppel sűrűre verjük és kész is vagyunk.
A tejszínt a cukorral és a zseléfixszel kemény habbá verjük.
Ha ki hűltek a fánkok,levágjuk a tetejét és betöltjük a sárga-krémmel,amire a tejszínhab kerül.
( én habzsákba töltöttem a krémet és tejszínhabot és így töltötte be a fánkokat)
Ha kész vagyunk a töltéssel ráhelyezzük a fánkok tetejét és porcukorral megszórjuk.





5 megjegyzés:

  1. De szépek lettek! :) Olyan régen ettem, jólesne most egy fánkocska! :)

    VálaszTörlés
  2. De nagyon guszták lettek! Nagyon szeretem, ezt a tésztaport nem ismerem, de a krémpor már milyen régen ott kuksól a polcomon!:-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyesek a képviselő fánkocskáid :)!!!

    VálaszTörlés
  4. Én nem bízom meg minden oetker-es cuccban, de ezek kifejezetten jól néznek ki :) Próbáld ki a krémest, az is jó :)

    VálaszTörlés
  5. Tejszínhab!
    Én sem bízom meg mindegyikben,de ez jóóó!
    A krémest már régebben kipróbáltam,szerintem az is jóóó!

    Hankka,Szilvi!
    Köszönöm,tényleg finomak lettek:))

    Éva!
    Próbált ki,mert könnyen elkészíthető a tészta és a krém is:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...