2012. augusztus 2., csütörtök

PANDAMACKÓS KALÁCS

A kalács receptet a lányom találta  ITT.
A receptnél én keveselltem a 30  dkg lisztet ezért én 50 dkg lisztel készítettem el.







Hozzávalók:


 -50 dkg liszt
-2,5 dkg élesztő
-1 tojássárgája
-13 szem szacharin
 -2 evőkanál cukor
-2 evőkanál tejföl
 -2 dl tej
-0,5 dl olaj



Tészta színezéséhez:
1 evk kakaópor
zöld ételfesték
 

Elkészítése:
A tészta hozzávalóiból tésztát dagasztunk,és duplájára kelesztjük.
Én a kenyérgép dagasztó programját használtam.
Ha meg kelt a tészta három felé osztottam,az egyikbe a kakaóport gyúrtam a másikba zöld színű ételfestéket.
Így kaptam három színű tésztát.
Az össze rakását nem írom le mert a fázisfotókon nagyon jól lehet követni

Készítési fázis fotók kreatív művészet oldalról valók!



Ha készen vagyunk, szilikonos sütőpapírral kibélelt hosszúkás formába rakjuk.
Duplájára kelesztjük.
Tetejét felvert tojással lekenjük és előmelegített sütőben készre sütjük.

11 megjegyzés:

  1. Régen írtam Neked, igaz mindennap benéztem hozzád, csak idő hiányában nem tudtam írni. Irtó jókat készítettél, ez a kalács is, csak úgy bele kéne harapni..., a fagylaltod is csudijó meg a többi finomság is, a tortákról ne is beszéljünk, szóval gyönyörűek. Csak gratulálni tudok. Ezeket nekem is el kéne készíteni, szóval érzem az ízeket, csak elkészíteni nincs időm.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes kalács, már 4gyereknél is láttam régebb, csak nála nem volt zöld rész:)

    VálaszTörlés
  3. Marika63!
    Aranyos vagy:)
    Kati!
    Megnézem:)
    Lilla!
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  4. De cuki! Panda mackó rajongóként muszáj lesz elkészítenem ;)

    VálaszTörlés
  5. tejszínhab!
    A tiéd biztosan jobb lesz,az enyém lehetett volna jobb is,de hát így sikerült
    Majd legközelebb csak jobb lesz!

    VálaszTörlés
  6. Édes ötlet, jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon régen nem hagytam megjegyzést Nálad,azért amikor tudtam benéztem ám.Ez a kalács valami fantasztikusan néz ki,gondolom a különlegessége mellet nagyon finom is.!

    VálaszTörlés
  8. Erzsébet-Lizi!
    Örülök ha be be nézel,bár a kalács nem az én érdemem.
    Sima kalács íze van,én legközelebb a saját tejszínes kalácstésztámmal fogom kipróbálni,mert nekem az finomabb ízű.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...