2012. augusztus 10., péntek

Pelenkatorta

Babalátogatás alkalmából készítettem ajándékként a pelustortát és persze igazi tortával is megleptük őket.




Pelustorta hozzávalói:
68 db-os Pampers mini 3-6 kg pelenka
3 m 6 cm-es világos kék szatén szalag
4 m 12 cm-es tüll szalag
2 cs gumi
1 db nagy tortaalátét papír
2 db papír henger
1 db ülő maci
2 db kisebb vékony drót,kb 20 cm hosszú

ELKÉSZÍTÉSE:
A pelenkákat egyesével feltekerjük és gumival össze fogatjuk.
Ha ezzel készen vagyunk,akkor jöhet a torta összeállítása.
Képekben mutatom meg nektek,mert szerintem így jól látható a készítési fázisai.

FÁZISFOTÓK:






Torta amit készítettem még az ajándék mellé:- Babakocsi-Torta,pici babával



Varga Patrik vagyok 

Azért mert szerettek, jöttem a világra, 
S lettem új fény, csillag, szülők boldogsága. 
Szeressetek engem igaz szeretettel, 
a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER!

 Patrik  született: 2012 július 25.  2550gr, 50 cm







8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem nagyon örülhentek az ajándéknak a szülők, ez hatalmas segítség és nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Jópofa! Én is csináltam anno hasonlót! Hasznos ajándék és látványos is :))

    VálaszTörlés
  3. Lilla!, Tejszínhab!
    Igen örültek neki,és főleg annak,hogy nem szokványos módon kapták meg:))

    VálaszTörlés
  4. Sörösdobozokból láttam hasonlót, de nagyon ötletes pelenkából is, teljesen feldobja a díszítés az ajándékot! :)

    VálaszTörlés
  5. hankka!
    Köszi, sörös dobozból is jó lehet,bár még olyat nem láttam:)

    VálaszTörlés
  6. Húúú, Mónika! Ezt a tortát kellene most nekem összeügyeskednem a pici Zsófikánknak!!:) De meg fogom próbálni... Legfeljebb ilyen masnit köttetek valamelyik virágüzletbe, attól félek leginkább...:)

    Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Roza!
    Hajrá... könnyű és mutatós.
    A pici lány nagyon édes,vigyázzatok rá:))

    VálaszTörlés
  8. Szerintünk is a pelenkatorta a leghasznosabb ajándék kismamáknak :)
    http://peluswebshop.hu/pelenkatorta-a-leghasznosabb-ajandek-kismamaknak/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...