Oldalak

Bibimoni receptjei

Bibimoni receptjei

2012. szeptember 15., szombat

Eljegyzési Torta




Vörös-bársony tortát készítettem és fehér fondant-tal vontam be,amit nyújtás követően be kockáztam és így vontam be a szív tortát A gyűrűs dobozba lesznek az igazi karika gyűrűk.



HOZZÁVALÓK: 
Vörös-bársony torta, sajt krémmel

EGY ADAG FONDANT




1,5 M BÉZS SZÍNŰ SELYEM SZALAG A TORTA KÖRÉ
0,5 M NAGYON VÉKONY BÉZS SELYEM SZALAG A DOBOZRA ÉS AZ EGYIK HATTYÚ NYAKÁRA

EGY SZÍV ALAKÚ TORTA FORMA 23 CM


EGY KISEBB GYŰRŰS DOBOZ:
- AMIT FOLPACK-KAL BEVONTAM ÉS ÍGY RAKTAM RÁ A FONDANT, MINTHA TORTÁT VONTAM VOLNA BE ÉS AMIKOR MEG SZÁRADT AKKOR LEVETTEM RÓLA A FONDANT ÉS A BELSEJÉT FELTÖLTÖTTEM FRISS FONDANT-TAL.
A HATTYÚKAT MEGINT NEM VOLT IDŐM LEFOTÓZNI DE ÍGÉREM LEGKÖZELEBB MEGMUTATOM HOGYAN CSINÁLOM.








8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, ügyesen kitaláltátok! :) Újra csak azt írhatom, le a kalappal az energiád előtt! :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép! Olyan ügyes vagy... és közben még szerkeszted, készíted a Váncza blogot, sütiket is... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép torta!A hattyúk is nagyon jók lettek,minden elismerésem,hogy a Váncza blog mellet ilyen szépeket alkotsz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett:) Én szívesen elfogadnám az eljegyzésemre!!!(már csak eljegyzés kellene) :D

    VálaszTörlés
  5. No, ez tényleg vörösbársony! És a hattyúkat is nagyon szépen megformáztad.
    Elegáns, ünnepélyes torta. A gyűrűsdoboz megoldása nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  6. Gabi! Erzsébet "Lizi!
    Köszönöm:))

    Édy!
    Intézkedj,hogy valaki valóra váltsa,én meg megsütöm a tortát:))

    Marisz!
    Köszönöm,és tortába 3 csepp ételfesték van. A gyűrűs dobozon sokat agyaltam,de mindig a legegyszerűbb megoldás a legjobb.

    VálaszTörlés