2012. szeptember 30., vasárnap

ZONGORA-TORTA

Bátyám születésnapját ünnepeltük tegnap délután  aki zongorista.
Családnak van egy fehér cicája ezért került rá a tortára is poén céljából a cica.




HOZZÁVALÓK:
4 db tojásból készítettem  VÍZES-PISKÓTÁT  amit egy 22x 28 cm-es tepsibe sütöttem meg.
Tölteléke mascarponés csoki krém,a bevonásához málnáskrémet használtam.
Készítettem egy zongora sablont és amikor már összefagyott a töltelékkel formára vágtam és a leeső maradékból raktam össze a zongora elejét amire a billentyűk kerültek.
Újból átkentem krémmel és hűtő beraktam egy órára.
Közben elkészítettem a FONDANT-OT , aminek egy kis részét feketére színeztem,ebből lettek a fekete billentyűk.
A tortát kivettem a hűtőből és bevontam fehér fondant-tal , majd elkészítettem először a fehér majd erre kerültek a fekete billentyűk.



fázisfotók:








11 megjegyzés:

  1. Csoda szép lett! Bátyádnak utólag is, Nagyon Boldog Szülinapot kivánok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörűséges! Isten éltesse a bátyádat sokáig! :)

    VálaszTörlés
  3. Csoda szép! Még mindig az időmenedzsment, az fantasztikus!;-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyorű, elegáns torta, Isten éltesse a testvéredet sokáig erőben, egészségben! :)

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse a bátyádat, csodaszép és ötletes tortával lepted meg:)

    VálaszTörlés
  6. A mindenit, de klassz! Boldog szülinapot a bátyádnak! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép torta. Isten éltesse Testvéredet! (az én bátyám is pont ennyi éves)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok a bátyám nevében is a sok jó kívánságokat:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép tortát készítettél! Biztos örült neki a bátyád akinek gratulálok a szülinapja alkalmából!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...