2012. október 12., péntek

Herceg leves

Ezt a levest HajniZoli blogján olvastan és nagyon megtetszett,ma el is készítettem.
Köszönöm nekik a receptet mert nagyon finom és  biztos hogy máskor is elfogom készíteni.




HOZZÁVALÓK
40 dkg gomba
2 ek liszt
1 szál rozmaring (vagy 1 kk szárított)
olaj
2 dl tejszín (vagy zsíros tej)
4 db tojás
kevés ecet
babérlevél


ELKÉSZÍTÉSE:
A lisztet egy kevés olajon megfuttattam ,rádobtam egy szál rozmaringot hozzáadtam a gombát,felöntöttem a tejszínnel és vízzel és készre főztem.
Közben egy másik edényben odaraktam forralni vizet egy kevés ecettel,sóval és amikor forrt beleütöttem a tojásokat majd 3 percig főztem. Amikor megfőttek ,átraktam a kész levesbe és tálaltam.

Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, ezt az én szőke hercegem is díjazná ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet, és nem is nehéz elkészíteni! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Tejszínhab! Hankka!
    Nagyon finom én biztosan meg fogom ismételni:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...