2012. október 7., vasárnap

Kakaóporral beszórt kenyér

Kakaópor beszórási technikát Terike  készíti és én egy videóban fedeztem fel.
Az ő kenyere gyönyörű az enyémhez képest, de igyekszem!




íme Terike alkotás közben:



HOZZÁVALÓK:
a tésztához:
350 ml langyos tej
1 csapott teáskanál kristálycukor
1 csomag friss élesztő
40 dkg sima-liszt

20 dkg rozsliszt
2 evőkanál burgonyapehely
2 teáskanál só

1 evőkanál olaj
1 teáskanál citromlé

TOVÁBBÁ:
kakaópor a szóráshoz
tetszés szerinti sablon


ELKÉSZÍTÉSE:
A hozzávalókból kelt tésztát készítünk, én belepakoltam a kenyérgépbe és a dagasztó programot használtam.
Amikor duplájára kelt, átgyúrtam és kenyér formára alakítottam. Szilikonos sütőpapírra raktam, ráhelyeztem a sablont és megszórtam kakaóporral, majd leemeltem a sablont és szikével körbe vágtam a formát. Letakarva tovább kelesztettem. 
Előmelegített sütőbe ( gáz 3. ) készre sütöttem.








12 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós lett a kenyered, biztos finom is!

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam én is tőle:) De a tied se semmi:) Táncoló pár, nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  3. Ne szerénykedj, én még nem tudtam Terikét leutánozni, már a színéről látszik, kelés közben, hogy jó a kenyered!
    Üdv. Mariann!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a Tied is, vétek felvágni...

    VálaszTörlés
  5. JHű, de szép! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép, biztos nagyon fincsi!

    VálaszTörlés
  7. Lányok!
    Nagyon aranyosak vagytok, a kenyér állaga jó mert ez egy bevált kenyér receptem , de a technikán még csiszolni kell.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz a kenyered. Ezt a receptet ma én is kipróbáltam, igaz minta nélkül. Nagyon finom lett.

    VálaszTörlés
  9. Marika6
    Örülök hogy kipróbáltad ,én nagyon szeretem ezt a receptet és örülök annak is hogy ízlett:))

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon szép lett, igazán mutatós! :)

    VálaszTörlés
  11. Csak így tovább!
    Nagyon örülök a kenyerednek, szép lett nagyon.
    Köszönöm a videómegosztást is!
    Várom a következő szép kenyeret!

    Puszi Terike

    VálaszTörlés
  12. Hankka köszönöm:))

    Terike!
    Én köszönöm hogy megoszthattam a videódat mert rendkívül hasznos videókat készítesz , amiből mindenki csak tanulhat.
    Biztosan hogy fogok még nálad nézelődni és tanulni tőled,mert csodás kenyereket - kalácsokat készítesz!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...