2012. október 24., szerda

Mascarponés csokipohár



Krém hozzávalói:
25 deka mascarpone
10 deka porcukor
egy evőkanál kakaópor, 1 evk rum
10 deka olvasztott étcsokoládé
2 deci habtejszín habbá verve
10 deka vagyis 1 csomag piskóta tallér

Elkészítés:

Mascarponét,kakaóport, porcukrot, rumot habosra kevertem.
A tejszínt kemény-habbá vertem és a felét a mascarponés krémhez kevertem.
Piskóta tallérokat rumos tejbe mártottam csak egy pillanatra ,hogy puha legyen. A csokoládét langyosra melegítettem.
Végül rétegeztem. - pohár aljára került a piskótatallérok majd csokis mascarpone krém, tallér,olvasztott csoki, tallér,maradék tejszínhab, tallér, csokiskrém,tallér,olvasztott csoki ,tallér, tejszínhab és végül csokiba mártott tallér és díszítésnek fehér csokival szórtam meg.
Ez az adag 4x 2 decis poharat tölt meg.




5 megjegyzés:

  1. Ó, kérek szépen! :) Finom, könnyed desszert, de jólesne egy pohárral! :)

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül nem maradt egy pohárkával? Nagyon guszta és szívesen elfogadnám!Biztosan nagyon finom!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, szívesen elkanalazgatnám...:)

    VálaszTörlés
  4. Imádjuk a pohárkrémeket! Néha nem tudom eldönteni, hogy a gyerekeim a benne lévő finomság miatt szeretik vagy inkább azért, mert egy gyönyörű pohárból kanalazhatják ki a finomságot! Mindegy is! A lényeg, hogy ezért a desszertért is odáig lennénk:)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...