2012. október 13., szombat

Sárgarépás , lekváros párnácskák

MA LENKA  receptjét készítettem el ,nagyon megtetszett a recept mert egészséges és nagyon finom.




Hozzávalók:
- A tésztához:
50 dkg rétesliszt
1 csomag sütőpor (12 g)
 25 dkg margarin
25 dkg finomra reszelt sárgarépa.


+ sütésálló lekvár   ... én sárgarépa lekvárt raktam bele
1 tojás a lekenéshez
vaníliás porcukor a szóráshoz,







ELKÉSZÍTÉSE:
 A tészta hozzávalóit összegyúrtam ,kinyújtottam ujjnyi vastagra és 6x6 négyzetekre vágtam fel.

Bármilyen lekvárral meg lehet tölteni , én
 SÁRGARÉPA-LEKVÁRRAL töltöttem meg.
Az idén főztem először sárgarépalekvár amit gyömbérrel és naranccsal bolondítottam meg,imádom!
Téglalapokat háromszög alakúra hajtottam és a széleit összenyomkodtam,majd villával még lenyomkodtam.
Tojással lekentem és előmelegített ( gáz 3. ) sütőben 20 percig sütöttem.
Végül porcukorral meghintettem.



4 megjegyzés:

  1. Tetszenek a narancssárga répák a tésztában is... Biztos fincsi. :)

    VálaszTörlés
  2. Sárgarépalekvár receptje kéretik. Mivel gyömbér van dögivel a citromos-gyömbéres méz miatt. :-)))Nagyon finom lehet a süti! Még mindig csodálok az időbeosztást! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól hangzik! Most, hogy már ismerem a répatortát is, elmúlt minden szkeptikusság belőlem, mentettem! :)

    VálaszTörlés
  4. Lányok!
    Nagyon finom,én legközelebb megpróbálom az élesztős variációját,mert a kelt-tésztás sütiket jobban szeretjük.
    Csak még gondolkozom hogyan fogom átvariálni a tésztát.

    Gionetta!
    A lekvár receptje be van linkelve az oldalra csak menj rá a sárgarépalekvár szóra:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...