2012. november 18., vasárnap

Divat-Torta



A tortát a keresztlányom szülinapjára készítettem amit ma ünnepelt a család.







Nagy 24 cm-es csokis piskótát sütöttem  amit 
csokoládés-mascarpone-krémmel töltöttem meg.

6 db kicsi köralakú muffint sütöttem szintén csokis-piskótából és ezeket
Limoncinos-krémmel töltöttem meg.
A krém negyed adagjára volt szükségem.
 Kettő adag fondant-ot készítettem el,  amit gél ételszínezővel festettem meg.
A figurákat két nappal előbb készítettem el és amikor kicsit száradt akkor újra festettem gél színezővel.
A díszítéshez még színes cukordarát is használtam.

FÁZIS-FOTÓK:





A Szandához való sablon







 




11 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis torta/torták lettek, legfőképp pedig finom is lehetett! :) Boldog szülinapot a keresztlányodnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges lett!!! Boldog szülinapot az ünnepeltnek :)!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes és aprólékos torta lett! Boldog szülinapot a keresztlányodnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom lehet, a fantáziád pedig lenyűgöző!!! Boldog szülinapot a keresztlányodnak!!

    VálaszTörlés
  5. Keresztlányodnak nagyon boldog szülinapot! A tortához nem tudok már olyan kifejezést írni ami kellően kifejezné azt hogy mennyire csodállak és hogy mennyire ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse a keresztlányod sokáig! Pazar és egyedi tortával lepted meg! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz torta, olyan jó ötleteid vannak Móni. :)

    Boldog szülinapot a keresztlányodnak utólag is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...