2012. december 18., kedd

Ajándékba készült mézeskalácsok

Mézeskalácsokat kolléganőimnek készítettem ajándék céljából, ma meg is kapták.




A receptet ITT NÉZHETITEK MEG!

A cukros megoldásnál kemény savanyú cukorkákat törtem apróra és a kivágott rész helyére raktam púposan és sütéskor szépen beleolvad a mézeskalácsba. 

Sütés után ne vegyük le a szilikonos sütőpapírról , csak ha teljesen kihűlt , mert különben kifolyik a cukor a közepéből!


Egy óra alatt készültek tegnap este, ezért nem lettek annyira szépek de örülök mert a lányok így is nagyon örültek neki.





8 megjegyzés:

  1. Mi lett volna, ha szépek lesznek!? :-)) Nagyon tetszenek és remek ötlet ez a savanyú cukros megoldás! :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon SZÉPEK!!!! Én személy szerint most láttam először ilyen savanyú cukros megoldást! LIKE:)))

    VálaszTörlés
  3. Imádom a mézeskalácsot, ki fogom próbálni. megéri megosztanod ezen az oldalon is, tuti sokaknak tetszene

    VálaszTörlés
  4. Még szép, hogy örültek! Nagyon jók lettek! Tényleg nagyon jó a savanyú cukros ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon szépek lettek és én is csak ámulok a cukros-megoldáson...Nagyon szép ajándék a kollégáidnak! :)

    VálaszTörlés
  6. Igazán figyelmes vagy a munkatársaiddal:))) és nagyon csinosak a mézesek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...