2012. december 28., péntek

BARBI-TORTA




A húgom keresztlányának készítettem a tortát.
Remélem eltaláltam a Barbi küllemét , mert ez az első Barbi-tortám , próbáltam cidri-fodros ruhába öltöztetni ami persze nem is olyan egyszerű , mint-ahogyan én képzeltem.
Végül megszületett az eredmény ,remélem tetszeni fog ?
Holnap visszük ajándékba neki.

HOZZÁVALÓK:
6 tojásból készítettem , vizes-piskótát , amit egy 15-cm kerek és egy 1 literes kuglóf-formában osztottam el és így sütöttem meg.
Amikor elkészültek és kihűltek egymásra raktam a tortákat , alulra a kerek tortát és a tetejére a kuglóf-formában sült tortát és a 15 cm tortának is kivágtam a közepét , a kuglóf-torta mentén.





-- Csokoládés mascarpone krémmel töltöttem be.

HOZZÁVALÓI:
25 dkg mascarpone
10 dkg natúr sajt-krém
2 dl tejszínhab
1 cs. zselé fix
10 dkg porcukor
3 evk kakaópor

 
ELKÉSZÍTÉSE:
Mascarponét,sajtkrémet,porcukrot,kakaóport habosra kevertem
Tejszínhabot a zselé -fixszel kemény habbá vertem
A kettőt összekevertem és már kész is van a finom csokis tejszínkrém.

A kihűlt piskótákat ketté vágtam és visszatöltöttem a formájukba, külön-külön a krémmel. Éjszakára hűtőbe raktam.

Másnap a két tortát is összetöltöttem és külsejét is bevontam a krémmel. Míg a fondant elkészítettem addig a hűtőbe raktam.

Két-adag fondantra volt szükségem , az egyiket rózsaszínűre színeztem.


Fázis-fotók a torta készítéséről:




A torta aljára három-sor fodrot raktam körbe



Ezután , már csak az elejét fodroztam be


Rákerült 3-réteg különböző körméretű szoknya a fodrokra




Beleraktam a babát és kimaradt résre egy kisebb karikából készült
szoknyával eltakartam a rést , a baba és a torta között



Barbinak a lábát a derekáig be fóliáztam , bekentem vízzel a testét és felöltöztettem


Végül elvégeztem az utolsó simításokat, a ruháján és a baba haján




ALEXA!  BOLDOG 5. SZÜLINAPOT!!!!




8 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy ez az első Barbie-tortád, mármint hogy nem talált meg még ez a feladat...:) Gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Nagyon ötletesen megoldottad a csipkemintát a ruháján :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa!
    Nem volt valami könnyű míg kitaláltam hogyan is nézzen ki,de tudjuk minden kezdet nehéz és következő talán rutinosabban megy:))

    Petra!
    Szerettem volna ha a baba is fondant-ból készül, de rájöttem hogy a kislányok ha Barbi tortát kérnek akkor a babának is Barbinak kell hogy legyen.
    Különben elmarad az igazi öröm.

    Bár én ellene vagyok a Barbi baba használatának a tortáknál,de hát mit tegyünk ha valaki így találta ki és ezt a variációt ismerik a gyerekek!

    VálaszTörlés
  4. Biztosan nagyon tetszett a kis ünnepeltnek is, szerintem nagyon szép lett! :) Jó kis aprólékos munka, nagyon ügyes és türelmes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, ez nagyon szép!! Biztos nagyon örült neki a kislány...

    Boldog új évet kívánok Neked és családodnak Mónika! :)

    VálaszTörlés
  6. hankka! Gabi!
    Alexa oda volt érte nagyon örült a tortának:))
    BÚÉK NEKTEK IS!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszett,nekem 9-én lesz a Niki nevű unokám.Most nála barbi imádat van így gondoltam megpróbálok én is készíteni.
    nagyon izgulok remélem sikerűlni fog.Szerencsére nagyon jó ötleteket találtam és nagy segitség a lépésről-lépésre való leírás is.
    Köszönöm Ibi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Remélem hogy sikerülni fog, ha kapok róla képet szívesen berakom a blog facebookos oldalára az olvasóim készítette rovatba:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...