2012. december 16., vasárnap

GRÁNÁTALMA -TORTA

 Ma kislányom 20-éves lett, mivel nem szereti a fondant-os tortákat ezért készítettem neki gránátalmás-mascarponés tortát.



Hozzávalók:
4 db tojásból készítettem vaniliás-piskótát, 
amit félgömb formában sütöttem meg.

TÖLTELÉKNEK:

- 25 dkg mascarponét , 10 dkg porcukrot , 1  deci gránátalma szörpöt
habosra kevertem
- 2 deci tejszínhabot 1/2 csomag habfixálóval habbá vertem
- és a két krémet összekevertem
Így kaptam meg a gránátalmás-mascarponés krémet.

A tortát ketté vágtam , betöltöttem , a tetejét és oldalát is behúztam krémmel és hűtőbe raktam.
Közben 1 db gránátalmát megtisztítottam a kapott magokat átmostam.
Fehér és étcsokoládét olvasztottam langyosra és szilikonos sütőpapírra karácsonyfákat spricceltem papírtölcsér segítségével.
Hűtőbe raktam hogy megdermedjen.
A kész tortát torta-tányérra raktam és körbe tuffoltam a maradék krémmel.
A fenyőfákat körbe a tuffokba szurkáltam és a tetejét megszórtam a gránátalma magjaival.





GRÁNÁTALMA-SZÖRP KÉSZÍTÉSE

6 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a már nem is olyan kislányodat:) De tudom neked ugyis mindig kislány marad:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon különleges és szép tortával készültél, Isten éltesse a nagylányt erőben, egészségben! :)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse lánykádat nagyon sokáig! Csodás tortát készítettél !

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse a lányodat sokáig!! Gyönyörű ez a torta, igazi díszei a gránátalmák, nem is kéne ide semmilyen fondán...:)

    VálaszTörlés
  5. "Kis"lányodnak Boldog Szülinapot! Igazán különleges tortát készítettél neki! Legalábbis én a gránátalmával ezidáig nemigen tudtam mit kezdeni! Na de majd most! Mind a szörp, mind torta nagyon tetszik és mivel még nemigen kóstoltam egyiket sem, viszont az ízvilága nagyon érdekel, most azon nyomban kérnék mindkettőből egy kis kóstolót:)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen a jó kívánságokat, igazán aranyosak vagytok:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...