2012. december 12., szerda

TÉLAPÓ-KENYÉR





Egy jól bevált kenyér receptemet készítettem el alapul , a hozzávalókat és elkészítését a 
PARASZTOS-ROZSKENYÉR - NÉL NÉZHETITEK MEG!

Fázisfotók:







A SZAKÁLLÁT OLLÓVAL VÁGTAM FEL ÉS A DARABOKAT VÍZZEL RAGASZTOTTAM EGYMÁSHOZ.

Kelesztés után ( 35-40 perc) , felvert tojással lekentem és a maradék tojásba piros ételfestéket kevertem, ezzel átkentem a sapkáját és az orrát. A szeme két szem bors és sapka szélét és bojtját jégcukorral szórtam meg.

Végül készre sütöttem előmelegített sütőben , közepes hőmérsékleten. ( gáz , 3-mas )








12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Én fenyőfa-kenyeret sütöttem! :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, sajnálnám megenni, pedig biztosan finom is! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon ötletes és nagyon szép lett! Hogy Neked mennyi energiád van! :-))

    VálaszTörlés
  4. Hű, de ügyes vagy! Nagyon jó lett, és biztos finom is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki ! Úgy látom már nagyon kacsingatsz a péksütemények felé is?:-))

    VálaszTörlés
  6. De aranyos! ...és szép is. :o)

    VálaszTörlés
  7. Őrület! Nem tudom hogy nem vettem eddig ezt észre, pedig szuper kenyérke lett :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj de cuki lett! En a sipkajat kerem! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...