2012. december 30., vasárnap

Téli Esküvői Torta

A tortát egy tortadíszítő versenyre készítettem, bár helyezést nem értem el vele, de különdíjas lett.

HOZZÁVALÓK:
-  24 cm torta amit 6 tojásból készült
-  15 cm torta ami 4 tojásból készült , vörös-bársony tortát készítettem
Elkészítését és a töltelékét itt : ( Vörösbársony  -torta ) nézhetitek meg.

- Két adag fehér fondant készítettem , íme a fondant receptje
- Továbbá : ezüst szalag a torta köré , amit langyos zselatinos vízzel ragasztottam oda a fondan-tal beburkolt torta oldalára.
- hópihe , ezüst-arany dekor cukor a további díszítéshez.
- és egy kevés méretre vágott tüll a hóember kislány fátylának






HÓEMBER -PÁR KÉSZÍTÉSI FÁZISAI:







A torta 2013- -ban különdíjas lett egy versenyen



9 megjegyzés:

  1. Csodálatos ez a torta!!! Olyan szépségeket alkotsz, hogy teljesen le vagyok nyűgözve tőlük.Nagyon ügyes vagy!!

    Boldog Új Évet Kívánok Neked és Családodnak!

    VálaszTörlés
  2. Olyan aranyos ez a hóemberpár! :) A torta csodaszép, bele se merek gondolni hogy mennyi ideig rakosgattad a pici virágokat rá...

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép! Nekem is készítesz majd, a 25. évesre? ;-D

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyot alkottál, Mónika!
    Kívánom, hogy a 2013-as évben is legyen ilyen sok energiád, jó egészséged és alkotókedved, hogy minél több szépséggel-finomsággal kápráztass el bennünket!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok és nektek is Boldog újévet kívánok!

    Gionetta!
    Ha itthon ünnepeltek szívesen megcsinálom!

    VálaszTörlés
  6. Végy álarcot, tarka-barkát,
    Húzzad meg a malac farkát.
    Kívánok minden jót, szépet,
    Szerencsés Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  7. Ettől lehidaltam! Tökéletesek a figuráid, és összességében olyan kis helyes az egész torta! BUÉK! :)

    VálaszTörlés
  8. Tejszínhab!
    Pedig ez egy annyira egyszerű torta , de nekem is a kedvencem.
    Megfigyeltem hogy akkor sikerül a legjobban egy torta ha teljesen rám bízzák és itt is így volt.

    Nem volt nagy varia , átszervezés hogy mégis mást gondoltak ,meg ezt -meg azt de a tortára már nem is férne rá de akkor is stb.
    ... és mit ad az isten , mindig a rám bízott torták a legjobbak és azok tetszenek mindenkinek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...