2013. január 10., csütörtök

Hattyú-pár és kagyló készítése





Íme a hattyú-pár készítési fázis- képekben!
Hozzávalók: fehér-fondant és gél ételfestékek: - fekete, narancs, és testéhez amit teljesen átkenek átlátszó csillám-gél dekor színező
Először a hattyú nyakát készítsük el és hagyjuk 10 percet száradni  hűtőben mert így fog meg állni a nyaka.
( ... de előznap is elkészíthetjük hogy tutira megálljon a nyaka !! 
és másnap frissen készült testre ragasztjuk oda vízzel , majd a szárnyakat rakjuk rá ) 

 Minden részét vízzel ragasztottam össze. 

Teljes száradás után festettem ki őket.






Kagyló készítése:



Hozzávalók: fehér-fondant, kagyló amire rásimítjuk a fondant, száraz ecset, cukor gyöngyök,barna gél-ételfesték,  csillám-gél dekor színező.
Ha beburkoltuk a kagylót és méretre is vágtuk , hagyjuk 20-30 percet még rajta hogy felvegye a kagyló formáját és amikor már száraz akkor fessük át.









9 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! És akinek van érzéke hozzá, utánad csinálhatja, nagyon jó fázisfotók.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Ez a kagylókészítési megoldás igazán egyedi, legközelebb tudom, hogy csinálom :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, ha egy pár nappal előbb látom ezt a kagyló-készítést...de már mindegy! Szóval én is gyártottam pár kagylót Veronikám szombati, névnapi tortájára de ez a módszer eszembe se jutott. Na, majd legközelebb!
    Igaz, nincs ilyen szép nagy kagylóm se, de majd szerzek egyet...
    :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mind a kettő. Ha tudnád mennyire figyeltem de nem hiszem hogy utánozni tudnálak, talán a kagyló készítése menne.Majd még többször megnézem mert lehet hogy ebben az évben is lesz esküvő a családban a másik lányomnak és természetesen neki is csinálok majd egy tortát!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép mind a kettő nagyon tetszik. Annyira figyeltem hogy készíted, de nem hiszem hogy utánnad tudnám most csinálni. Majd megnézem még, mert szükségem lesz megint valami ötletre. A nagyobbik lányomnak lesz ebben az évben az esküvője és természetesen neki is szeretnék valami nagyon szép tortát készíteni!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm aranyosak vagytok:))

    Teller-cake!
    A fésűs kagylókat a Lidl-ben szoktam venni amit a lányom imád. Francia heteken lehet kapni
    http://bibimoni.blogspot.hu/2011/10/fesu-kagylo-friss-salataval.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tetszik ez a torta, én is szeretném elkészíteni. Hol lehet beszerezni az átlátszó gél dekort?

      Törlés
    2. Amerikából szoktam kapni egy kedves vendégemtől, szerintem átlátszó kicsit csillogó gél festéket lehet kapni a Glazur shopban is:))
      . . . de megteszi utolsó fázisként ha simán langyos vízzel lekened akkor is szép fényes lesz a fondant:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...