2013. február 23., szombat

Gombás húsos vagdalt, vajastésztában


Hozzávalók : 
50 dkg darált sertés hús
50 dkg gomba nagyobb kockára vágva
1 fej hagyma apróra vágva
Ízlés szerint:
só, bors, pirospaprika, petrezselyemzöld
2 db tojás
25 dkg készen vásárolt vajastészta, ketté osztva , két lapot nyújtunk belőle.
kevés olaj

Elkészítése:
Kevés kukoricaolajon a hagymát megfuttattam ,fűszereztem, a darált húst hozzáadtam és fehéredésig átpirítottam Levettem a tűzről és hozzákevertem a gombát ha kell akkor még most fűszerezhetjük
Végül hozzákevertem a tojásokat,kaptam egy fasírt jellegű masszát, amit két vajas-lap közé raktam egy magasfalú kerámia sütőedénybe. A vajas-lapot amivel betakartam a húsit olajjal kentem le, de tojással is lelehet kenni. Előmelegített sütőben készre sütöttem.
Tejfölös-vajas krumplipürét készítettem köretnek hozzá.


Jó étvágyat !

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...