2013. február 15., péntek

Medencés Torta






28 x 20 x 4 cm -s formában sütöttem egy VANÍLIÁS PISKÓTÁT    4 db tojásból.





Belga-csokoládés krém hozzávalói és elkészítése:


HOZZÁVALÓK :
25 dkg mascarpone
10 dkg natúr sajt-krém
2 dl tejszínhab
1 cs. zselé fix
10 dkg porcukor
15 dkg Belga csokoládé langyosra melegítve
 

ELKÉSZÍTÉSE:
 Mascarponét,sajtkrémet,porcukrot,langyosra olvasztott csokoládét habosra kevertem
Tejszínhabot a zselé -fixszel kemény habbá vertem
 A kettőt összekevertem és már kész is van a finom Belga-csokikrém.

A piskótát ketté vágtam és két-lap közé visszatöltöttem abba a formába amiben sült a piskóta.
Egy éjszakára a hűtőbe rakom , hogy összedermedjen a burkoláshoz.

Egy adag FONDANT KÉSZÍTETTEM , el , ez az adag elég volt a tortám burkolásához és a figurák elkészítéséhez. 

A vizet a medencébe, 1 csomag Váncza- átlátszó tortazselét 2 deci forró vízzel összekevertem és kékre színeztem gél ételfestékkel. Vártam egy kicsit hogy dermedjen és amikor már kötött volna meg , akkor egy habverővel átvertem. Végül rákanalaztam a torta tetejére.

FÁZISFOTÓK:









12 megjegyzés:

  1. Imádom, fantasztikusan néz ki! A szőke kislány talpai a kedvenceim...:-D

    VálaszTörlés
  2. teller-cake!
    Köszi, gondolkoztam hogy kilátszódjanak-e a lábak a vízből, de úgy látom jól döntöttem:))


    Olgis!
    Köszönöm:))

    VálaszTörlés
  3. Mindenképpen jól döntöttél! Nagyon jók a talpak tényleg! Nagyon profi vagy!!!

    VálaszTörlés
  4. Nyár a télben, olyan jó ránézni a tortára! :) Nagyon élethű, tetszenek a habok a vízben! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Már azon gondolkodtam, miből lehet a víz, annyira jó! Tanulok:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon, nagyon szép, megmártóznék benne!

    VálaszTörlés
  7. Az uralkodó kék színei ellenére ez egy kedves vidám torta!
    Nagyszerűen megkomponáltad!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat mindenkinek:))

    VálaszTörlés
  9. Ó, azt el is felejtettem: baromi jó lett a víz :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...