2013. március 4., hétfő

Csokoládés Eprek

 


Napokban rendeltem egy bonbon készítő szettet, amihez 6 db bonbon kiöntő forma és egy spatula.
Ma meg is érkezett és tudjátok hogy van ez , muszáj kipróbálni. Elsőként a csoki olvasztóra voltam kíváncsi és olvasztás után temperáltam és epreket húztam át étcsokoládéval, amit fehér csokival spricceltem be.
Kíváncsiságból még öntöttem kávészemeket is. Mind ehhez elhasználtam, egy pár epret és 10 dkg 74 % -s étcsokoládét.
.... és képzeljétek hip- hop el is fogyott.




... és honnan rendeltem?  hát a  TCHIBÓTÓL !

6 megjegyzés:

  1. Szóval Te is jártál a Tchibo oldalán!? ;-)) Én is szemezek vele. Neked bevált?

    VálaszTörlés
  2. Hű, de pazar! A csokiolvasztóra én is pályázom.

    VálaszTörlés
  3. Elmés egy szerkezet - takarékos a csokival, nincsenek lecsöpögő, kárbaveszett cseppek. Nagyon guszták az eprecskék :)

    VálaszTörlés
  4. Vagány dolog! Akkor ezután jönnek a bonbonok:-) kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszták, nemsokára itt az eper-szezon, hurrá!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Hogy milyen bonbonok fognak készülni azt még nem tudom, de valami csak készül majd és remélem hogy sikerülni is fog!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...